Guia docente 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Coñecer as características dos estudantes de infantil así como os seus contextos coa finalidade de estimular e potenciar o desenvolvemento persoal de nenos e nenas. CB1
CG2
CG6
CG7
CE4
CE6
CE19
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. CB2
CG2
CG3
CG6
CE1
CE4
CE7
CE9
CE10
CE19
CE22
CT6
CT12
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade dos estudantes de infantil. CB1
CG2
CG4
CG5
CG10
CE1
CE4
CE9
CE22
CT7
CT11
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 0-6 no contexto familiar, social e escolar. CB1
CB2
CG2
CG6
CG7
CG10
CE1
CE4
CE6
CE19
CT1
CT6
CT12
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía do desenvolvemento na idade infantil. CB3
CB4
CG7
CE36
CT1
CT6
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula de infantil. CB2
CG4
CE5
CE6
CE9
CE19
CT7
CT12
CT16
Promover o traballo autónomo e en equipo coa finalidade de mellorar o logro académico e desenvolver estratexias que permitan posteriormente participar na mellora dos procesos de desenvolvemento a través das prácticas educativas. CB4
CG5
CG10
CE6
CE8
CE21
CE29
CT8
CT9
CT15
Promover o traballo cooperativo e o traballo autónomo que permita deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe con outros docentes e profesionais. CB4
CB5
CG5
CE6
CE8
CE21
CE29
CT8
CT9
CT15
CT16
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía da educación. CB2
CB3
CB5
CG7
CE36
CT1
CT6
CT13
Crear e manter lazos de comunicación coa familia para incidir eficazmente no proceso educativo. CB4
CG10
CE10
CT3
CT11
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias. CB2
CG3
CE21
CT1
CT15
CT16
Deseñar e materializar espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade. CB2
CG3
CE6
CE8
CE9
CE19
CE22
CT2
CT12
CT16
Promover no grupo a aceptación de normas e o respecto aos demais. CB2
CG4
CG5
CE5
CE6
CE9
CT7
CT11
Coñecer, deseñar e aplicar técnicas para identificar disfuncións na aprendizaxe. CB3
CB4
CG3
CG6
CE1
CE4
CE7
CE9
CE10
CE22
CT1
CT6
CT8
CT16
Coñecer e deseñar situacións de aprendizaxe susceptibles de optimizar: o desenvolvemento de aspectos perceptivo-motrices; a linguaxe oral receptiva e expresiva; unha autoestima positiva e equilibrio emocional. CB2
CB3
CG2
CG3
CG4
CG6
CG7
CE1
CE4
CE6
CE7
CE19
CE22
CE29
CT1
CT2
CT7
CT12
CT16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000