Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Teoría e institucións contemporáneas da educación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Analiza, comprende e avalia a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan distintas teorías contemporáneas da educación CB1
CB2
CB3
CB4
CG1
CG3
CG4
CG5
CG9
CG12
CE1
CE3
CE10
CE12
CE13
CE14
CE19
CE21
CE22
CE23
CE24
CE25
CE26
CE27
CE28
CE29
CE32
CE41
CE59
CE60
CE62
CE66
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT15
CT16
CT17
CT18
CT19
CT21
Analiza a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos. CB1
CB2
CB3
CG1
CG5
CG9
CG11
CG12
CE1
CE3
CE5
CE13
CE14
CE27
CE28
CE41
CE62
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT15
CT16
CT17
CT18
CT19
CT21
Desenvolve un coñecemento reflexivo e crítico da educación que permita comprender a complexidade do proceso educativo. CB1
CB3
CG1
CG5
CG11
CG12
CE1
CE6
CE13
CE14
CE23
CE24
CE25
CE26
CE27
CE30
CE31
CE44
CE59
CE60
CE62
CE63
CE64
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT15
CT16
CT17
CT18
CT19
CT21
Valora a acción educativa do mestre na educación infantil como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagoxicamente a súa intervención CB1
CB2
CB3
CG1
CG5
CG7
CG9
CG12
CE1
CE13
CE14
CE19
CE20
CE28
CE29
CE61
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT15
CT16
CT17
CT18
CT19
CT21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000