Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de educación infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación primaria. CB3
CE27
CE31
CE64
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT12
CT13
CT14
CT16
CT17
CT18
CT21
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. CB3
CB5
CG1
CG2
CG9
CG10
CG11
CE20
CE21
CE59
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT16
CT17
CT21
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. CB2
CB5
CG1
CG2
CE20
CE21
CE29
CE66
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT13
CT16
CT18
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. CB1
CG1
CG2
CE21
CE31
CE59
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT12
CT13
CT14
CT17
CT22
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos. CB1
CG1
CG2
CE21
CE29
CE59
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT13
CT14
CT17
CT18
CT20
7. Ter unha imaxe realista de se mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. CB2
CG1
CG2
CE32
CE59
CE66
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT13
CT15
CT20
CT21
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensino aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo. CB1
CG1
CG2
CE27
CE31
CE66
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT13
CT21
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. CB1
CG1
CG2
CE20
CE21
CE31
CT1
CT2
CT3
CT6
CT7
CT8
CT9
CT12
CT13
CT15
CT16
CT17
CT20
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula. CB1
CG1
CE12
CE21
CE27
CE30
CE31
CE66
CT1
CT2
CT3
CT4
CT6
CT7
CT8
CT9
CT13
CT19
CT20
CT21
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. CB1
CG1
CG2
CE8
CE20
CE21
CE26
CE30
CE31
CE32
CT1
CT2
CT3
CT5
CT6
CT7
CT8
CT9
CT11
CT12
CT13
CT14
CT15
CT16
CT17
CT18
CT19
CT20
CT21
CT22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000