Resultados de aprendizaxe |
Competencias |
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de educación infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación primaria. |
CB3
|
|
CE27 CE31 CE64
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT16 CT17 CT18 CT21
|
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
CB3 CB5
|
CG1 CG2 CG9 CG10 CG11
|
CE20 CE21 CE59
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT11 CT12 CT13 CT14 CT16 CT17 CT21
|
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. |
CB2 CB5
|
CG1 CG2
|
CE20 CE21 CE29 CE66
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT11 CT13 CT16 CT18
|
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. |
CB1
|
CG1 CG2
|
CE21 CE31 CE59
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT14 CT17 CT22
|
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos. |
CB1
|
CG1 CG2
|
CE21 CE29 CE59
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT11 CT13 CT14 CT17 CT18 CT20
|
7. Ter unha imaxe realista de se mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
CB2
|
CG1 CG2
|
CE32 CE59 CE66
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT13 CT15 CT20 CT21
|
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensino aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo. |
CB1
|
CG1 CG2
|
CE27 CE31 CE66
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT13 CT21
|
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. |
CB1
|
CG1 CG2
|
CE20 CE21 CE31
|
CT1 CT2 CT3 CT6 CT7 CT8 CT9 CT12 CT13 CT15 CT16 CT17 CT20
|
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula. |
CB1
|
CG1
|
CE12 CE21 CE27 CE30 CE31 CE66
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT6 CT7 CT8 CT9 CT13 CT19 CT20 CT21
|
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. |
CB1
|
CG1 CG2
|
CE8 CE20 CE21 CE26 CE30 CE31 CE32
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9 CT11 CT12 CT13 CT14 CT15 CT16 CT17 CT18 CT19 CT20 CT21 CT22
|