Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación
 Materias
  Formación Académica e Profesional
   Contidos
Tema Subtema
1. Principios, modelos, metodoloxías e procesos de Orientación Académica.
1.1. Principios e modelos de Orientación Académica.
1.2. Procesos e metodoloxías de Orientación nos ámbitos escolares.
2. Deseño, desenvolvemento e avaliación de plans e programas de Orientación en contextos escolares e familiares. 2.1. Deseño, desenvolvemento e avaliación de plans e programas de Orientación en contextos escolares e familiares.
2.2. Plan de acción titorial.
2.3. Orientación a alumnos con rendemento baixo sobre técnicas de estudo, plan de traballo individualizado, e entrevistas coas familias
3. O proceso de tomar decisións. 3.1. O proceso de tomar decisións.
3.2. Asesoramento sobre itinerarios educativos: optatividade, modalidades de bacharelato, ciclos formativos.
4. Principios, fundamentos e modelos de intervención en Orientación Profesional. Os procesos de toma de decisión vocacional. Madurez vocacional. 4.1. Principios e fundamentos da orientación profesional.
4.2. Modelos de intervención en Orientación Profesional.
4.3. Os procesos de toma de decisión vocacional.
4.4. Madurez vocacional, autoconocimento e elección de estudos e profesións.
5. Toma de decisións profesionais, transición á vida activa e inserción profesional. Información profesional. 5.1. Toma de decisións profesionais.
5.2. Transición á vida activa, currículo vitae (Europass), fontes de emprego. Proxectos europeos (guide my w@y).
5.3. Inserción profesional, exercicio libre da profesión, funcionariado, traballo por conta allea, traballo por conta propia, axudas gobernamentais.
5.4. Información profesional.
6. Programas de orientación profesional. Instrumentos e recursos. O plan de orientación académico profesional. O consello orientador. 6.1. Programas de orientación profesional.
6.2. Instrumentos e recursos de orientación profesional.
6.3. O plan de orientación académico profesional.
6.4. O consello orientador.
7. Orientación para a superación de hábitos sociais discriminatorios que condicionen o acceso a diferentes estudos e profesións. 7.1. Orientación para a superación de hábitos sociais discriminatorios que condicionen o acceso a diferentes estudos e profesións.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000