Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación Educativa
 Materias
  A Atención á Diversidade e a súa Intervención
   Bibliografía. Fontes de información

Bibliografía básica

Deaño, M (2000). Como prevenir las dificultades del cálculo. Málaga: Aljibe

Deaño, M. (2001). Intervención Psicopedagógica en la Deficiencia Mental.Ourense: Ediciones Gersam

García, J.M., Pérez, J. e Berruezo, P. (2002). Discapacidad intelectual. Dessarrollo, comunicación e intervención. Madrid: Cepe.

Bibliografía recomendada

Gónzalez Pienda, J. y Nuñez Perez, J.C (1998). Dificultades de aprendizaje escolar. Madrid: Piramide

Marchesi, A., Coll, C. e Palacios, J. (compls.) (1999). Desarrollo psicológico y educación 3. Trastornos del desarrollo y necesidades educativas especiales. Madrid: Alianza.

Martín-Caro, L. e Junoy, M. (2001). Sistemas de comunicación y parálisis cerebral. Madrid: ICCE.

Molina, S. ; Sinués, A. Deaño, M. (1998). El fracaso en el aprendizaje escolar (II). Dificultades específicas de tipo neuropsicológico. Málaga: Aljibe

Rosa, A. Montero, I. e García, M.C. (1993). El niño con Paráslisis Cerebral: Enculturización, desarrollo e intervención Madrid: CIDE.

Silvestre, N. (2000). Sordera. Comunicación y aprendizaje. Barcelona: Masson.



 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000