Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación Educativa
 Materias
  Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Determinar a natureza e sentido do diagnóstico e a avaliación en educación
saber
A13
A19
A25
A36
A45
Definir as principais variables do diagnóstico e a avaliación en educación
saber
A9
A19
A20
A23
Precisar e utilizar axeitadamente a metodoloxía do coñecemento diagnóstico e avaliador en educación
saber
saber facer
A12
A41
A45
Identificar e valorar os condicionantes da calidade diagnóstica
saber
saber facer
Saber estar / ser
A21
A43
Determinar as características, aportacións e limitacións dos diferentes recursos do diagnóstico en educación, así como as diferentes técnicas e modelos de avaliación
saber
saber facer
A22
A25
A41
A45
B1
Utilizar axeitadamente os principais recursos do diagnóstico en educación en ámbitos de desenvolvemento cognitivo, social, emocional e curricular.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A9
A17
A19
A20
A23
A27
A29
A33
A42
A46
B2
Realizar estudos diagnósticos e avaliacións de calidade, así como os informes correspondentes
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
A19
A20
A25
A27
A41
A47
B1
B2
B3
Valorar os informes diagnósticos emitidos por outros profesionais
saber facer
Saber estar / ser
A43
A49
B3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000