Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación Educativa
 Materias
  Orientación e Función Titorial
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender os conceptos de orientación e de titoría así como as súas relacións coa función docente.
saber
saber facer
A1
A2
A5
Valorar a importancia da orientación e da titoría no ensino en secundaria.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
Sensibilizar ó profesorado da necesidade de participar activamente na orientación e titoría sistemática dos seus alumnos/as.
saber
saber facer
A42
A43
A44
A48
A49
B3
Coñecer as principais referencias lexislativas relacionadas coa orientación e a tutoría.
saber
saber facer
B1
B2
Comprender a organización e a estructura do Plan de Acción Titorial para un centro de enseñanza.
saber
saber facer
A3
A5
A6
A11
Delimitar as funcións, tarefas, contidos e destinatarios da intervención titorial.
saber
saber facer
A3
A5
A6
A11
Coñecer algunhas técnicas e instrumentos de traballo a empregar na realización da labor titorial.
saber
saber facer
A10
A11
Informar e asesorar ás familias respecto do proceso de ensiño-aprendizaxe dos seus fillos así como a orientación persoal, académica e profesional que precisen.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A15
A30
Coñecer os conceptos e procedimentos básicos do ámbito disciplinar.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
Dispoñer dunha fundamentación teórica que permita comprender os aspectos sobre os que debe de asentarse a orientación e a función titorial.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
Construir unha base de coñecementos, actitudes, destrezas e habilidades técnico-profesionais para o desenvolvemento da función titorial.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
Coñecer e tomar conciencia da lexislación reguladora sobre a orientación e a función titorial.
saber
saber facer
A5
A6
A11
A12
B1
Ser capaz de identificar e aplicar os elementos principais do plan de acción titorial.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A7
A8
A36
A37
Ser capaz de traballar en grupo cos membros da comunidade educativa e con equipos interdisciplinares/multidisciplinares.
saber facer
Saber estar / ser
A48
A49
B2
B3
Dispoñer de habilidades sociais e ser capaz de aplicar estratexias para a resolución de conflictos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A18
A19
A20
A21
Ser capaz de abordar e resolver problemas de disciplina na aula.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A11
A12
A22
A23
A24
A25
A26
A27
Ser quen de promover e manter a comunicación coa familia e o entorno.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A28
A29
A30
A31
Ser capaz de diseñar e aplicar programas de atención ó alumnado e á diversidade, así como de apoio ás familias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A26
A27
A28
A29
B1
B2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000