Coñecer os contidos que se cursan na ensinanza de economía na ESO e Bacheller e os curriculums dos ciclos formativos das familias profesionais de administración de empresas e comercio e marketing |
|
A1
|
|
Coñecer contextos e situacións nos que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. Coñecer o perfil profesional correspondente aos titulados nos ciclos formativos. |
|
A2
|
|
Transformar os currículos en programas de actividades e traballo. |
|
A3 A45
|
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes |
|
A16
|
B3
|
Coñecer e saber aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da Economía e o Obradoiro de iniciativas emprendedoras, e ciclos formativos da especialidade. |
|
A42
|
B3
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e á aprendizaxe das Ciencias Sociais, e a FP, respectivamente, e propoñer alternativas e solucións. |
|
A13 A36
|
|