Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Xeografía e Historia
 Materias
  Aprendizaxe e Ensinanza de Historia e Historia da Arte na Educación Secundaria
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias Evolución histórica e o desenvolvemento recente das disciplinas de Historia e Historia da Arte, así como as perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas.
Sesión maxistral 1.- Os procesos teórico-prácticos do ensino e aprendizaxe nas disciplinas de Historia e Historia da Arte.
2.- Transformación dos currículos en programas de actividades e de traballo.
3.-Criterios de selección e elaboración de materiais educativos.
4.- Propostas docentes innovadoras no ámbito das disciplinas de Historia e Historia da Arte.
5.- A comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe
Estudo de casos/análises de situacións Análise e preparación dun tema de Historia, e preparación de recursos para o seu uso na aula.
Saídas de estudo/prácticas de campo Visita a un centro artístico. Propoñemos a catedral de Ourense.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Elaboración dunha guía didáctica sobre unha película ou documental para usar na aula.
Resolución de problemas e/ou exercicios Traballar textos históricos.
Traballar coa mitoloxía e a Biblia para comprender a Historia da Arte.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000