Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B2 |
Predecir os potenciais turísticos dun territorio. |
B3 |
Utilizar métodos de xestión empresarial que conduzan á innovación e desenvolvemento do negocio. |
B4 |
Definir prioridades na consecución de obxectivos. |
B5 |
Hipotetizar as novas situacións. |
B6 |
Aconsellar estratexias e resolver problemas. |
B7 |
Planear nun contexto de responsabilidade social. |
B8 |
Inferir e valorar con espírito crítico os resultados obtidos. |
B9 |
Aplicar as técnicas de promoción e de marketing de servizos. |
B11 |
Organizar e liderar equipos. |
B13 |
Promover o coñecemento e desenvolver instrumentos e procedementos que sexan sensibles ao recoñecemento das diferenzas entre mulleres e homes, procedencia e funcionalidad, á vez que potencien o enriquecimiento humano dos equipos e das persoas sen diferenciar en canto a xénero, oportunidades e accesibilidad para todos, incluíndo os valores democráticos da sociedade europea actual, o fomento da cultura da paz e a protección medioambiental. |
C4 |
Explicar o marco legal que regula as actividades turísticas. |
C8 |
Definir as novas tendencias na creación de produtos turísticos. |
C11 |
Definir as tendencias e a dinámica do os mercados turísticos. |
C15 |
Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do destino. |
C16 |
Deseñar produtos e priorizar proxectos turísticos. |