Educational guide 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Turismo Interior e Rural
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
B1 Analizar e relacionar a dimensión e o carácter dinámico do Turismo e o seu incidencia na Xestión e Dirección.
B2 Predecir os potenciais turísticos dun territorio.
B3 Utilizar métodos de xestión empresarial que conduzan á innovación e desenvolvemento do negocio.
B4 Definir prioridades na consecución de obxectivos.
B5 Hipotetizar as novas situacións.
B6 Aconsellar estratexias e resolver problemas.
B7 Planear nun contexto de responsabilidade social.
B8 Inferir e valorar con espírito crítico os resultados obtidos.
B9 Aplicar as técnicas de promoción e de marketing de servizos.
B10 Negociar: chegar a acordos.
B11 Organizar e liderar equipos.
B12 Definir as competencias e habilidades a nivel individual, grupal e organizativo.
B13 Promover o coñecemento e desenvolver instrumentos e procedementos que sexan sensibles ao recoñecemento das diferenzas entre mulleres e homes, procedencia e funcionalidad, á vez que potencien o enriquecimiento humano dos equipos e das persoas sen diferenciar en canto a xénero, oportunidades e accesibilidad para todos, incluíndo os valores democráticos da sociedade europea actual, o fomento da cultura da paz e a protección medioambiental.
C7 Listar as competencias e funcións das diferentes áreas de xestión.
C8 Definir as novas tendencias na creación de produtos turísticos.
C9 Describir as políticas públicas que afectan ao destino.
C10 Citar as técnicas de dirección empresarial.
C11 Definir as tendencias e a dinámica do os mercados turísticos.
C12 Dirixir, organizar e gestionar medioambientalmente os distintos tipos de entidades turísticas, así como dos seus diferentes departamentos (financeiro, comercial, persoal, ...).
C13 Gestionar o territorio turístico con criterios sostenibles.
C15 Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do destino.
C16 Deseñar produtos e priorizar proxectos turísticos.
C17 Explicar o destino turístico como sistema.
C18 Valorar sistemas de control da evolución da actividade turística.
C20 Relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico.
C21 Construír a imaxe da organización.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000