MÓDULO I. NOVAS TECNOLOXÍAS APLICADAS Ao TURISMO |
I.1. Web 2.0
I.1.1. Conceptos e filosofía
I.1.2. Usuario como xerador de contido (UGC)
I.1.3. Uso do medios Blogue, Wikis, Flickr, Slideshare, Youtube, Del.icio.us, Mashups
I.1.4. Como medir os resultados: Google Analytics, Google Trends
I.2. Redes Sociais
I.2.1. Conceptos e arquitectura
I.2.2. Promoción a través de Facebook, Google+, Twitter, etc.
I.3. Cloud Computing e ferramentas colaborativas
I.3.1. SO na nube: eyeOS
I.3.2. Google Docs, Dropbox. etc |
MÓDULO II. INVESTIGACIÓN DE MERCADOS TURÍSTICOS |
II.1. Mecánica da investigación comercial
II.2. Investigación cualitativa
II.3. Investigación cuantitativa |
MÓDULO IV. TÉCNICAS DE MOSTRAXE |
IV.1 Introdución á teoría da mostraxe en poboacións finitas: conceptos básicos.
IV.2 Mostraxe aleatoria simple: descrición, estimadores dos parámetros poboacionais e
determinación do tamaño muestral. Selección dunha mostra por m.a.s.
IV.3 Mostraxe sistemática: descrición, estimadores dos parámetros poboacionais e
determinación do tamaño muestral. Comparación con m.a.s. Selección dunha mostra.
IV.4 Mostraxe estratificado: descrición, estimadores dos parámetros poboacionais, tipos de afixación e determinación do tamaño muestral. Comparación con m.a.s. Selección dunha mostra.
IV.5 Mostraxe por conglomerados: descrición, estimadores dos parámetros poboacionais
e determinación do tamaño muestral. Comparación con m.a.s. . Selección dunha mostra. |