Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
PCEO Grao en Turismo/Grao en Xeografía e Historia
 Materias
  Investigación de mercados turísticos
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar os principais estudos e fontes de información e investigación no ámbito turístico
Ser capaz de realizar unha investigación de mercados para axudar á toma de decisións empresariais
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección persoal
Adquirir habilidades no manexo do TIC para a procura e aproveitamento da información
Ser capaz de analizar, sintetizar e xestionar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
Deducir o funcionamento das organizacións turísticas e ferramentas e instrumentos de saída
Comprender a contorna en que operan as organizacións turísticas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000