Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
saber
A6
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística
saber
A9
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
saber
saber facer
A11
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información
saber facer
A18
Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
saber
saber facer
A19
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto.
saber facer
A20
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado
saber facer
A28
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións
saber facer
A29
Compromiso ético
Saber estar / ser
B2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000