Coñecer o concepto e importancia da Cultura de Orientación ao Mercado no ámbito Turístico
A1 A2 A3 A4 A5
B5 B7 B8 B9 B10
C6 C12 C13 C15
D1 D2 D3 D4 D5
Comprender e Asimilar como a extensión da """"""""Cultura Dixital"""""""" e do Uso de Internet está a mudar os procesos de creación de Valor e satisfacción no Sector Turístico
A1 A2 A3 A4 A5
B5 B7 B8 B9 B10
C6 C12 C13 C15
D1 D2 D3 D4 D5
Entender a transcendencia do proceso de Atención ao Cliente nos Modelos de negocio do Sector Turístico
A1 A2 A3 A4 A5
B5 B7 B8 B9 B10
C6 C12 C13 C15
D1 D2 D3 D4 D5
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000