Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
CON1 Describir os principios, conceptos e dimensións da economía circular en organizacións diversas, sexan estas públicas ou privadas, empresas mercantís ou sociais, Ong, ou organizacións doutro tipo, que promovan modelos de produción e consumo sostibles. |
|
B2 |
CON2 Identificar as vantaxes e desafíos de facer a transición dunha economía lineal a unha economía circular, así como a súa contribución ao desenvolvemento sostible ambiental, económica, política e socialmente, avaliando os retos, barreiras e oportunidades asociados. |
|
B3 |
CON3 Comprender os diferentes problemas ambientais e de recursos existentes na actualidade e a futuro, incidindo na conexión entre os devanditos problemas e os principais hábitos e sistemas de utilización de recursos das sociedades industriais, como principais causantes dos mesmos. |
|
B4 |
CON4 Coñecer os novos avances científico-técnicos que permitan minorar os principais problemas relacionados coa contaminación, incluído o cambio climático. |
|
B5 |
CON5 Enumerar os retos ambientais, económicos e sociais na transición dun marco lineal a un marco circular. |
|
B6 |
CON6 Identificar e describir os diferentes compoñentes da cadea de valor, así como os principais axentes implicados na toma de decisión a diferentes niveis, adaptando así a necesaria perspectiva sistémica. |
|
B7 |
CON7 Identificar e describir as diferentes técnicas de xestión de materiais excedentarios (i.e. residuos, subproductos etc.)/ etc.), facendo especial énfase nas técnicas de transformación e valorización. Definir estratexias de xestión de residuos baseadas na protección ambiental e na eficiencia empresarial |
|
B8 |
CON8 Recoñecer o marco legal de aplicación, así como as normas de xestión ambiental nas que se apoia devandito marco (familia ISO 14000, ISO 26000 …) e a folla de roteiro establecido por Nacións Unidas a través dos 17 Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS). |
|
B9 |
CON9 Recoñecer os principais estándares, ferramentas e métodos de avaliación ambiental; tales como a avaliación de impacto ambiental ou as ferramentas baseadas no pensamento de ciclo de vida. |
|
B10 |
CON10 Recoñecer os métodos de eco-control que permiten analizar as oportunidades e os riscos en materia ecolóxica, tales como eco-balances, análises do fluxo de materiais, ou contabilidade ambiental. |
|
B11 |
CON11 Identificar e describir o rol da enerxía na sociedade, o uso e abastecemento da enerxía e os impactos sociais e ambientais da enerxía convencional; avaliando eficiencia enerxética e deseñando a transición a fontes de enerxía de baixo impacto (enerxías renovables, hidróxeno) e as tecnoloxías limpas. |
|
B12 |
CON12 Recoñecer os conceptos asociados á xestión da innovación, os sistemas de innovación, a eco-innovación, a innovación aberta e sostible, ou a perspectiva multi-nivel, e a súa achega á sustentabilidade do desenvolvemento de produtos/procesos/servizos innovadores. |
|
B13 |
CON13 Identificar as tecnoloxías da información e as comunicacións que permiten mellorar os sistemas de economía circular. |
|
B14 |
CON14 Demostrar mediante casos concretos a potencialidade real de circularidade en sectores estratéxicos para o desenvolvemento da comunidade autónoma galega e a súa translación ao ámbito nacional e internacional. |
|
B15 |
CON15 Converter os desafíos expostos pola transición cara a modelos de produción sostibles, en oportunidades estratéxicas de negocio que repercutan beneficios para a sociedade e o medioambiente e xeren rendibilidade para a empresa. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
HAB1 Empregar os conceptos, ferramentas e metodoloxías necesarios para afrontar os retos da transición do modelo lineal ao modelo circular da economía actual e futura. Debater e argumentar de forma construtiva as solucións aos retos. |
|
C2 |
HAB2 Construír modelos de negocio innovadores capaces de liderar e impulsar a transición do modelo lineal ao modelo de economía circular en organizacións e empresas. Incluíndo a xeración dunha idea de negocio sostible, o emprendemento, o desenvolvemento dun plan de negocio e a súa presentación e defensa #ante as partes interesadas. Elaborar textos a distintos niveis técnicos, facilitando a súa comprensión ás persoas a quen vai dirixidos |
|
C3 |
HAB3 Utilizar as estratexias comunicativas apropiadas para comunicar conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
C4 |
HAB4 Implementar estratexias a medio e longo prazo que habiliten a evolución do modelo produtivo cara á sustentabilidade, @teniendo en cuenta o marco lexislativo actual pero tamén as políticas europeas e o desenvolvemento normativo derivable das mesmas. |
|
C5 |
HAB5 Empregar ferramentas baseadas nas tecnoloxías da información e as comunicacións para a avaliación ambiental con obxecto de avaliar e comparar alternativas de valorización de residuos e correntes residuais, para seleccionar así a tecnoloxía máis sostible desde unha perspectiva holística e apoiar así o proceso de toma de decisión |
|
C6 |
HAB6 Desenvolver coñecementos que permitan ao alumnado enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas derivadas dos xuízos formulados. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
COM1 Liderar e impulsar a transición do modelo lineal ao modelo de economía circular en organizacións e empresas. Deseñar proxectos e solucións, identificando os retos emerxentes, e aplicalos ás necesidades sociais da contorna social e económica. |
|
D2 |
COM2 Xerar actuacións específicas no ámbito das multi–R (redeseñar, refabricar, reparar, redistribuír, reducir, reutilizar, reciclar, recuperar a enerxía…) e desenvolver solucións técnicas sostibles. Tomar decisións informadas, valorando as consecuencias éticas das mesmas, así como o seu impacto e a responsabilidade profesional asociada. |
|
D3 |
COM3 Integrar os fundamentos do ecodiseño no deseño de produtos e servizos. |
|
D4 |
COM4 Formular estratexias para a redución e xestión de materiais excedentarios da organización e implementar técnicas de tratamento e valorización. |
|
D5 |
COM5 Deseñar e implementar novos modelos de negocio circulares e colaborativos orientándoos cara á neutralidade climática. Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares para contribuír á eficacia do traballo colaborativo. |
|
D6 |
COM6 Revisar e integrar no desempeño da súa actividade a lexislación ambiental vixente en materia de sustentabilidade e as políticas económicas asociadas. |
|
D7 |
COM7 Propoñer e impulsar o uso de tecnoloxías limpas e de fontes de enerxía renovables, así como o desenvolvemento de estratexias de xestión eficiente da auga e a enerxía. |
|
D8 |
COM8 Promover e difundir os principios, fundamentos e vantaxes da economía circular, así como o compromiso da organización con esta novo paradigma e coa economía social. |
|
D9 |
COM9 Adaptarse aos novos contextos dixitais de forma flexible e integrar as tecnoloxías da información e as comunicacións e as novas tecnoloxías emerxentes para implementar e optimizar os modelos de economía circular. Fomentar a aprendizaxe continua. |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|