Competencia básica 5
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida *autodirigido ou autónomo. |
A5
|
|
|
|
Competencia Xeral 2
Saber aplicar e integrar os seus coñecementos, a comprensión destes, a súa *fundamentación científica e as súas capacidades de resolución de problemas en contornas novas e definidas de maneira imprecisa, incluíndo contextos de carácter multidisciplinar tanto investigadores como profesionais altamente especializados
|
|
B2
|
|
|
Competencia Xeral 4
Ser capaces de predicir e controlar a evolución de situacións complexas mediante o desenvolvemento de novas e innovadoras metodoloxías de traballo adaptadas ao ámbito científico/investigador, tecnolóxico ou profesional concreto, en xeral multidisciplinar,
no que se desenvolva a súa actividade
|
|
B4
|
|
|
Competencia Transversal 3
Ser capaces de asumir a responsabilidade do seu propio desenvolvemento profesional e da súa especialización nun ou máis campos de estudo
|
|
|
|
D3
|
Competencia Específica 5
Adquirir coñecementos do destino e a función das principais moléculas combustibles: *glúcidos, lípidos e proteínas |
|
|
C5
|
|