|  | B2 | Que os estudantes sexan capaces de adquirir e aplicar habilidades e destrezas de traballo en equipo. | 
    	  
           
             |  | B4 | Que os estudantes sexan capaces de adaptarse a novas situacións, con grandes doses de creatividade e ideas para asumir o liderado. | 
    	  
           
             |  | B6 | Que os estudantes sexan capaces de entender a proxección social da ciencia. | 
    	 
         
			| Sinale C | Código | Habilidades | 
       
           
             |  | C1 | Coñecer e comprender os fundamentos físicos, químicos e biolóxicos relacionados co medio e os seus procesos tecnolóxicos. | 
    	  
           
             |  | C2 | Coñecer e comprender os fundamentos básicos de matemáticas e estatística que permitan adquirir os coñecementos específicos relacionados co medio e os procesos tecnolóxicos. | 
    	  
           
             |  | C3 | Coñecer e comprender as dimensións temporais e espaciais dos procesos ambientais. | 
    	  
           
             |  | C4 | Capacidade para integrar as evidencias experimentais encontradas nos estudos de campo e/ou laboratorio cos coñecementos teóricos. | 
    	  
           
             |  | C5 | Capacidade para a interpretación cualitativa e cuantitativa dos datos. | 
    	  
           
             |  | C6 | Coñecer e comprender os distintos aspectos da planificación, xestión, valoración e conservación de recursos naturais. | 
    	  
           
             |  | C7 | Coñecer e comprender os distintos aspectos da análise de explotación dos recursos ambientais nun contexto de desenvolvemento sostible. | 
    	  
           
             |  | C8 | Coñecer e comprender os distintos sistemas de xestión ambiental e de calidade. | 
    	  
           
             |  | C9 | Coñecer e comprender o manexo de ferramentas informáticas de aplicación en materia ambiental. | 
    	  
           
             |  | C10 | Coñecer e comprender os conceptos relacionados co clima e o cambio global. | 
    	  
           
             |  | C11 | Coñecer e Comprender os fundamentos para a elaboración de estudios de impactos ambientais. | 
    	  
           
             |  | C12 | Coñecer e Comprender os fundamentos para a xestión ye restauración do medio natural | 
    	  
           
             |  | C13 | Coñecer e Comprender os fundamentos para a elaboración, implantación, coordinación e evaluación de plans de xestión de residuos. | 
    	  
           
             |  | C14 | Coñecer e comprender os fundamentos dos Sistemas de Xestión Ambiental. | 
    	  
           
             |  | C15 | Coñecer e comprender os procesos hidrolóxicos. | 
    	  
           
             |  | C16 | Coñecer q comprender os conceptos implicados no tratamiento de solos contaminados. | 
    	  
           
             |  | C17 | Coñecer e comprender os parámetros que definen a calidade do aire, o control e a depuración de emisiones atmosféricas. | 
    	  
           
             |  | C18 | Coñecer e comprender tódolos conceptos relacionados coas tecnoloxías limpias e enerxías renovables. | 
    	  
           
             |  | C19 | Coñecer e comprender os fundamentos de enerxías renovables e non renovables.. | 
    	  
           
             |  | C20 | Coñecer e comprender os fundamentos que permitan a identificación e a valoración de costes ambientais. | 
    	  
           
             |  | C21 | Coñecer e comprender os fundamentos implicados no deseño e execución de planes de desenvolvemento rural. | 
    	  
           
             |  | C22 | Coñecer e comprender os fundamentos da predicción meteorolóxica e a análise de fenómenos climáticos | 
    	  
           
             |  | C23 | Coñecer e comprender os fundamentos para o deseño e aplicación de indicadores de sostenibilidade. | 
    	 
         
			| Sinale D | Código | Competencias | 
       
           
             |  | D1 | Capacidade de análise, organización e planificación. | 
    	  
           
             |  | D2 | Liderado, iniciativa e espírito emprendedor. | 
    	  
           
             |  | D3 | Comunicación oral e escrita na lingua nativa e estranxeira. | 
    	  
           
             |  | D4 | Capacidade de aprendizaxe autónoma e xestión da información. | 
    	  
           
             |  | D5 | Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións | 
    	  
           
             |  | D6 | Capacidade de comunicación interpersonal | 
    	  
           
             |  | D7 | Adaptación as novas situacións con creatividade e inovación | 
    	  
           
             |  | D8 | Capacidade de razonamento crítico e autocrítico | 
    	  
           
             |  | D9 | Traballo en equipo de carácter interdisciplinar | 
    	  
           
             |  | D10 | Tratamento de conflictos e negociación | 
    	  
           
             |  | D11 | Motivación pola calidade con sensibilidade polos temas medioambientais |