Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Pensamento crítico e autocrítico |
B3 |
Habilidades relacionadas co uso de aplicacións informáticas utilizadas na xestión empresarial |
B4 |
Poder transmitir ideas, información, problemas e situacións ao público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Habilidades de comunicación oral e escrita |
B8 |
Comunicarse con fluidez no seu entorno, incluíndo competencias interpersoais de escoita activa, negociación, persuasión e presentación |
B9 |
Capacidade de actuación eficaz dentro dun equipo de traballo |
B10 |
Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados |
B11 |
Redactar proxectos de xestión global ou de áreas funcionais da empresa |
B12 |
Desenvolver as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B13 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
B14 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
C1 |
Posuír e comprender coñecementos sobre as interrelacións existentes entre os distintos subsistemas que conforman o sistema empresarial |
C2 |
Posuír e comprender coñecementos sobre as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais a respecto de como funciona a economía |
C3 |
Posuír e comprender coñecementos sobre os aspectos internos, funcións e procesos das organizacións incluíndo a súa natureza, estrutura, goberno, operativa e dirección. |
C4 |
Posuír e comprender coñecementos sobre o marco económico que regula as actividades empresariais, e a correspondente normativa |
C5 |
Posuír e comprender coñecementos sobre a relación entre a empresa e o seu entorno avaliando a súa repercusión na estratexia, comportamento, xestión e sustentabilidade empresarial |
C6 |
Posuír e comprender coñecementos sobre os distintos procesos, procedementos e prácticas de xestión empresarial |
C7 |
Posuír e comprender coñecementos sobre as principais técnicas instrumentais aplicadas ao ámbito empresarial |
C8 |
Aplicar os coñecementos adquiridos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
C9 |
Identificar a xeneralidade dos problemas económicos que se suscitan nas empresas, e saber utilizar os principais instrumentos existentes para a súa resolución |
C10 |
Valorar, a partir dos rexistros relevantes de información, a situación e previsible evolución dunha empresa |
C11 |
Tomar decisións estratéxicas utilizando diferentes tipos de modelos empresariais |
C12 |
Solucionar de maneira eficaz problemas e tomar decisións utilizando métodos cuantitativos e cualitativos apropiados, incluíndo entre eles a identificación, formulación e solución dos problemas empresariais |
C13 |
Mobilidade e adaptabilidade a entornos e situacións diferentes |
C15 |
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
C16 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante |
D1 |
Xestión persoal efectiva en termos de tempo, planificación e comportamento, motivación e iniciativa tanto individual como empresarial |
D2 |
Capacidade de lideranza, incluíndo empatía co resto de persoas |
D3 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
D4 |
Compromiso ético no traballo |
D5 |
Motivación pola calidade e mellora continua |