Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B2 |
Saber planificar e prestar coidados de enfermaría dirixidos ás persoas, familias ou grupos, orientados, aos resultados en saúde, avaliando o seu impacto, a través de guías de práctica clínica e asistencial, que describen os procesos polos cales se diagnostica, trata ou coida un problema de saúde. |
B6 |
Aplicar as intervencións da enfermaría na evidencia científica e nos medios dispoñibles. |
C20 |
Capacidade para describir os fundamentos do nivel primario de saúde e as actividades que se desenvolven para proporcionar un coidado integral de enfermaría ao individuo, á familia e á comunidade. |
C23 |
Identificar os factores relacionados coa saúde e os problemas do ámbito, para atender ás persoas en situacións de saúde ou enfermidade como integrantes dunha comunidade. |
C24 |
Identificar e analizar a influencia de factores internos e externos no nivel de saúde dos individuos e grupos. |
C25 |
Aplicar os métodos e procedementos necesarios no seu ámbito para identificar os problemas de saúde máis relevantes nunha comunidade. |
C26 |
Analizar os datos estatísticos referidos a estudos de poboación, identificando as posibles causas dos problemas de saúde. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese. |
D2 |
Capacidade de organización e planificación. |
D3 |
Capacidade de xestión da información. |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar e multilingüe. |
D6 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
D7 |
Razoamento crítico. |
D8 |
Aprendizaxe autónoma. |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espírito emprendedor. Creatividade. |