Guia docente 2024_25
Escola Universitaria de Enfermaría Povisa
Grao en Enfermaría
 Materias
  Ética e lexislación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Proba na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc. 20 A1
A3
A4
A5
C11
D1
Seminario Actividade enfocada ao traballo sobre un tema específico, que permite profundar ou complementar os contidos da materia. Pódense empregar como complemento das clases teóricas. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B4
B8
C52
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D11
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliar as habilidades adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, opción múltiple, emparellamento de elementos...). Os estudantes seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 30 A2
A3
A5
B1
B4
B12
D1
D2
D3
D4
D5
D6
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas para avaliar competencias que inclúen preguntas abertas sobre a
asunto. O alumnado debe desenvolver, relacionar, organizar e presentar coñecementos
teñen sobre o tema nunha resposta extensa.
40 A2
A3
A4
B4
B7
B15
D1
D2
D3
D4
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O primeiro día de clase o profesorado expón os horarios de planificación das materias e titorías, e infórmanos das opcións de avaliación (CONTINUA OU GLOBAL), para que elixan a que mellor se adapte ás súas necesidades.

Asúmese avaliación continua, o rexeitamento desta e a elección da avaliación global comunicarase formalmente segundo a metodoloxía establecida para iso e publicada na páxina web.

Avaliación Continua (CE):

O 20% das faltas inxustificadas supón a perda do dereito ao CE, tendo en conta as xustificadas: realización de exames, presenza en órganos colexiados, ingreso hospitalario e baixa por enfermidade ou médica (achegando xustificante pertinente).

A nota da CE obterase sumando as probas desenvolvidas na aula: SEMINARIOS (20%), ESTUDOS DE CASOS (20%), EXAME PREGUNTAS OBXETIVAS  (30%) e EXAME PREGUNTAS DESENVOLVEMENTO (40%).

Preguntas de opción múltiple con 4 opcións de resposta única, cada erro resta 0,25 dos correctos.

Preguntas de resposta curta, cada erro resta 0,25 dos correctos

Deberase acadar unha nota mínima de 4/10 en cada metodoloxía para computar a avaliación continua, agás no exame, que será de 5/10. De non acadar estas cualificacións, o alumno perderá a EC.

Aqueles alumnos que non sigan ou perderan o EC serán cualificados mediante unha avaliación global.

Avaliación global (EG):

Realizarase un exame global que representa o 100% da cualificación da materia.

Exame de opción múltiple de entre 80 e 100 preguntas, con 4 opcións de resposta. Cada resposta incorrecta resta 0,25 ao valor das correctas.

Para aprobar a materia é necesario acadar unha nota mínima de 5/10.

O exame realizarase na data establecida no calendario oficial e publicada na páxina web, nas AULAS 21 e 23.

2ª OPORTUNIDAD:

A non superación da materia en calquera das dúas modalidades (CE/EG) na 1a oportunidade implica que na 2a oportunidade optarase pola avaliación global.

CON HONRA:

Para discernir a Lista de Honra no caso de idéntica titulación entre varios alumnos, utilízase como criterio de asignación o expediente académico na data en cuestión.

Compromiso ético:

Espérase que os estudantes mostren un comportamento ético adecuado. Se se detectan comportamentos pouco éticos (copias, plaxios, uso de dispositivos electrónicos non autorizados, etc.), considerarase que non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Nese caso, a cualificación final da primeira convocatoria será de suspenso (0,0), segundo a normativa vixente da UVigo. Non se permitirá o uso de ningún dispositivo electrónico durante as probas de avaliación salvo autorización expresa.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000