O primeiro día de clase os docentes expoñen a planificación da materia e os horarios de titoría, e informan sobre as opcións de avaliación (CONTINUA ou GLOBAL), para que elixan a que máis se axuste ás súas necesidades.
Presuponse a avaliación continua, o rexeitamento a esta e a elección de avaliación global, será comunicada formalmente segundo a metodoloxía establecida para iso e publicada na web. 1- AVALIACIÓN CONTINUA (AC) O 20 % de faltas de asistencia non xustificadas implica a perda do dereito á EC, considerándose faltas xustificadas: a realización de exames, a presenza en órganos colexiados, o ingreso hospitalario e a enfermidade ou baixa médica (anexando xustificante pertinente). A) Durante o período lectivo (xaneiro-maio 2025) realizaranse dúas probas de cualificación (probas teórico-práctica 1 e 2) - Tratarase de 2 probas escritas, non liberatorias. - As preguntas destas probas avaliarán tanto o nivel de coñecementos teóricos como a aplicación práctica dos mesmos mediante a resolución de problemas. - Constarán predominantemente de preguntas tipo test, aínda que se poderán incluír preguntas de resposta curta ou de desenvolvemento. - As datas de realización, o número de preguntas e o seu formato, así como os contidos da materia en cada proba, serán comunicadas ao alumnado a través de MOOVI con suficiente antelación. - A puntuación obtida en cada unha, constituirá o 30% da cualificación final da materia. B) Exame final (26 de maio 2025) - Tratarase dunha proba escrita de carácter global. - Avaliará a totalidade da materia impartida ao longo do período lectivo, tanto a través de leccións maxistrais como mediante outras actividades docentes que eventualmente se realicen. -Valorará principalmente os coñecementos teórico básicos necesarios para garantir a suficiente aptitude do estudante na materia - O contido final do temario para cualificar nesta proba (así como a exclusión de tema(s) se así o decidise o profesorado debido ao seu menor valor didáctico) comunicaráselle ao alumnado ao termo do período lectivo. - Constará de polo menos 40 preguntas tipo test. - A puntuación obtida neste exame constituirá o 40% da nota total do curso - Deberase alcanzar unha nota mínima de 4/10 en cada metodoloxía para computar a avaliación continua, excepto no exame final, que será dun 5/10. En caso de non alcanzarse ditas cualificacións o estudante perderá a EC. A nota final de alumno calcularase do seguinte modo:
Nota final= 30% da proba teórico-practica 1 + 30% da nota da proba teórico-práctica 2 + 40% do exame final. - Deberase alcanzar un 5 de nota media para superar satisfactoriamente a materia. 2- AVALIACIÓN GLOBAL (alumnado que perda ou renuncie á súa avaliación continua) - Terán a oportunidade de superar a materia mediante un exame global, na data fixada polo Centro (26 de maio 2025) - Tratarase dunha proba escrita - Esta proba avaliará a totalidade da materia impartida ao longo do período lectivo, ben a través de leccións maxistrais como mediante outras actividades docentes que eventualmente se realicen. - O contido final do temario para cualificar nesta proba (así como a exclusión de tema(s) se así o decidise o profesorado debido ao seu menor valor didáctico) comunicaráselle ao alumnado ao termo do período lectivo - Este exame valorará principalmente os coñecementos teórico básicos necesarios para garantir a suficiente aptitude do estudante na materia - Constará de polo menos 60 preguntas tipo test - Posibilitará alcanzar o 100% da nota, debéndose chegar a un mínimo do 50% (5 puntos) para considerarse superado. 3- Exame de 2ª oportunidade (1 de xullo 2025) - Os alumnos que non alcanzasen unha puntuación de 5 na modalidade de avaliación continua ou global poderán presentarse a esta proba, na data fixada polo Centro - As notas obtidas na avaliación continua ou global, non se conservará para este exame, que será global para todos os que se presenten
- Devandito exame versará sobre a totalidade dos contidos da materia (previamente decididos polo profesorado e comunicados con antelación aos alumnos) - Este exame valorará principalmente os coñecementos teórico básicos necesarios para garantir a suficiente aptitude do alumno na materia - O exame consistirá nun test de polo menos 60 preguntas tipo test. - Posibilitará alcanzar o 100% da nota, debéndose chegar a un mínimo do 50% (5 puntos) para considerarse superado. Criterios para a puntuación de preguntas tipo test: - Nas diferentes ferramentas de avaliación (resolución de problemas, exame final, exame global, exame de 2º oportunidade), o sistema de puntuación do test de preguntas obxectivas será o seguinte: - O test será de resposta múltiple, con 4 posibles opcións, sendo unha delas a correcta ou a máis válida. - A puntuación calcularase de acordo aos seguintes parámetros: · As respostas correctas terán un valor de 1 punto · As respostas incorrectas restarán 0,25 puntos · As respostas en branco terán un valor de 0 puntos, e non restarán Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados, e outros) consideraríase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no actual curso académico será de suspenso (0.0). Non se permitirá a utilización de ningún dispositivo electrónico durante as probas de avaliación salvo autorización expresa. O feito de introducir un dispositivo electrónico non autorizado na aula de exame será considerado motivo de non superación da materia no presente curso académico e a cualificación global será de suspenso (0.0). MATRÍCULA DE HONRA:
Para discernir a Matrícula de Honra en caso de idéntica cualificación entre varios estudantes, utilízase como criterio de asignación o expediente académico na data en cuestión. Aviso: No caso de discrepancias entre as distintas versións lingüísticas da guía, prevalecerá o indicado na versión en castelán. Calquera aspecto ou circunstancia en relación ao contido ou desenvolvemento dos sistemas e probas de avaliación non detallado na guía docente ou que suscite dúbidas de interpretación será obxecto de valoración por parte da Comisión Permanente da Escola. |