3.- Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social, desenvolvemento sustentable. |
A3
|
B8 B11 B12
|
C23 C29
|
D1 D2 D13 D15 D17
|
5.- Valorar a relevancia das institucións públicas e persoais para a convivencia pacífica entre os pobos. |
|
|
|
D8 D15 D17
|
7.- Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual. |
|
B8 B10 B11 B12
|
C23
|
D1 D2 D3 D6 D14
|
9.- Capacidade para recoñecer e analizar críticamente argumentos éticos de nivel básico para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. |
|
|
|
D6 D14 D16
|
11.- Capacidade de recoñecer a relevancia e a utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. |
|
|
|
D15 D22
|
13.- Habilidade para xestionar e resolver conflitos, dilemas e problemas éticos vinculados coa tarefa educativa. |
|
|
|
D7 D8 D9 D13 D15 D22
|
15.- Contribuír á promoción das mellores prácticas da profesión educativa. |
|
|
|
D15 D22
|