2 Coñecer e analizar os elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar *críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
A3 A5
|
B1 B2 B8 B11 B12
|
C5 C8 C16 C17
|
D1 D2 D6 D8 D9 D14 D16 D22
|
4.Seleccionar, desenvolver e avaliar os contidos do currículo mediante recursos didácticos adecuados e promover las competencias correspondentes nos estudantes. |
A5
|
B1 B2 B3 B8 B11
|
C15 C16 C17 C18
|
D2 D6 D8 D9 D13 D14
|
6. Capacitarse para traballar en equipo cos compañeiros e outros profesionais dentro e fóra do centro como condición necesaria para a mellora da súa actividade profesional, compartindo saber e experiencias. |
A5
|
B2 B5 B10
|
C13 C14 C18
|
D9 D15
|
8. Desenvolver a capacidade para recompilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares adecuados ás características do alumno de Educación Primaria. Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, dos procesos de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
A2 A3
|
B10 B11
|
C7 C16
|
D2 D9 D22
|
10. Potenciar o rendemento académico dos alumnos e do seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
A5
|
B3 B4 B5 B9 B12
|
C12 C13 C14 C15
|
D2 D8 D9 D13 D15 D22
|
12. Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación. Saber ser flexible no exercicio da función docente. |
|
B3 B4 B12
|
C7 C11 C12
|
D13 D15 D16 D17 D22
|