Analizar a educación como un feito social, como unha institución básica na sociedade actual. Analizar as súas funcións sociais, as súas transformacións e os seus conflitos. |
|
B12
|
|
|
Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: *multiculturalidad e *interculturalidad, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, impacto das linguaxes visuais, familias, relacións de xénero, relacións *intergeneracionales... |
|
B4 B6 B9
|
C9 C10 C14 C15 C23 C35
|
D13
|
Coñecer a evolución da institución familiar, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e de educación no contexto familiar, para poder *interactuar eficazmente coas familias. |
|
|
C20 C21 C22 C24
|
|
Comprender textos complexos, sintetizar e traballar con diferentes tipos de informacións. E saber expresarse correctamente por escrito e de maneira oral en público. |
A4 A5
|
B3 B11
|
C48 C69
|
D1 D2 D3 D5 D6 D14 D16
|