2. Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B5 B6 B9 B11
|
C1 C10 C14 C17 C20 C24
|
D1 D2 D3 D6 D7 D9 D14 D15 D16 D22
|
4. Valorar a acción educativa do mestre de educación primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagogicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da educación como desde os procesos históricos que a sustentan. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B3 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C10 C15 C22 C24 C62 C68
|
D1 D2 D3 D7 D8 D13 D14 D15 D22
|