Coñecer as principais disposicións lexislativas educativas a nivel estatal e autonómico. Ter capacidade para identificalas, manexalas e xestionalas, de forma que se adquira unha dinámica suficiente para transferir o coñecemento do seu manexo, ante os cambios das mesmas. |
A5
|
B1
|
C8 C9 C26 C35
|
D1 D2 D6 D7 D8 D16 D18
|
Coñecer, analizar e asimilar a existencia dos diferentes órganos de goberno e coordinación dos centros educativos de Primaria e Infantil. Recoñecer as responsabilidades e implicacións de cada un no bo facer do centro educativo. |
A3 A4
|
B6 B9 B12
|
C1 C8 C9 C64 C66
|
D1 D2 D6 D7 D8 D14 D15 D18 D22
|
Situar a avaliación como un elemento de alta importancia, necesaria para desenvolver un proceso educativo adecuado e alcanzar a calidade e excelencia educativa. Coñecer os distintos significados, tipos, criterios, e modelos de xestión de calidade. |
A1
|
B1 B6 B9 B10
|
C1 C8 C17 C64 C69
|
D1 D2 D7 D15
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. |
A3 A4
|
B1 B12
|
C64 C66
|
D1 D2 D3 D7 D8 D14 D15 D16 D18
|