Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promoverlos en os estudantes desde a participación e o esforzo individual. |
A3 A4
|
B4 B11
|
C29
|
D7 D9 D15
|
Comprender os principios básicos de as ciencias de a linguaxe e de a comunicación. |
A1 A2
|
B1 B2
|
C28
|
D7 D13 D15 D16
|
Coñece as bases teóricas de os currículos de excelencia educativa e é capaz de unha valoración crítica de os deseños curriculares españois. |
A3
|
B11
|
C28
|
D7 D9 D13 D15 D16
|
Coñece, respecta e promueve a diversidad lingüística e cultural de España e de Europa e é capaz de contribuír a a planificación e xestión críticas de tal diversidad. |
A1 A2 A4
|
B11
|
C48
|
D7 D12 D16
|
Recoñece a identidade de a etapa de Educación Infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. |
A1 A3
|
B1 B2 B6
|
C4 C42
|
D7
|
Valora a importancia de o traballo en equipo e asume o seu cota de responsabilidade. |
|
|
C29
|
D7 D9 D13 D16
|
Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e, especialmente, de comunicación oral, en canto a compoñentes esenciais á beira de o cálculo de as competencias crave e ferramentas precisas para reforzar a educación e o rendemento de o profesorado. |
A4
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
Sabe expresarse en español con fluidez e precisión e pode facer un uso flexible de devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais. |
A4
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
Comprende o paso de a oralidad a a escritura e coñece e sabe usar os diferentes registros e usos de a lingua. |
|
B6
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
É capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer en eles sentidos implícitos e facer valoracións críticas. |
A2 A3
|
B11
|
C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15
|
É capaz de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, de cohesión e cunha elocutio adecuada ao contexto. |
A4
|
B6 B11
|
C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15 D16
|
Adquire formación literaria, con especial atención ao papel e uso da literatura na Educación Infantil. |
|
B2
|
C46 C51
|
D1 D13 D15
|
Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados na Educación Infantil. |
A2 A3
|
B11
|
C28 C46 C51
|
D7 D13 D15
|
Utiliza, se a situación requíreo, soportes non verbais que complemente a súa exposición (TIC, audiovisuais...). |
A4
|
B2 B6 B7 B11
|
C28 C49
|
D5 D7 D16
|