Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===

* Metodoloxías docentes que se manteñen

As metodoloxías de ensino serán as mesmas no tres escenarios, xa que foron deseñadas para facilitar unha transferencia fluída dun escenario 100% cara a cara a outro 100% remoto. En calquera caso, a única diferenza dáse no espazo no que a actividade levará a cabo.
No posible escenario de ensino mixto/*híbrida, as metodoloxías levarían a cabo de forma presencial e virtual simultaneamente.
Doutra banda, no escenario de aprendizaxe a distancia, as metodoloxías planificadas adaptaríanse a unha modalidade de execución virtual.

Modificación de metodoloxías de ensino:

A dinámica de calquera metodoloxía de ensino non se modifica, excepto, como se indicou na sección anterior, o modo de execución: presencial e virtual (no caso dun escenario *híbrido; e exclusivamente virtual (no caso dun
escenario remoto).

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)

As *tutorías faranse a través das plataformas *BlackBoard e *Teams.

* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir

Non hai modificacións nos contidos a impartir.

* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe

Proporcionarase bibliografía adicional ao longo do desenvolvemento do tema.

* Outras modificacións

• Ferramentas para o ensino virtual. Na etapa de ensino a tempo parcial, ademais do ensino presencial nas aulas, a actividade docente virtual impartirase a través da plataforma *Teams, sen prexuízo doutras medidas que poidan tomarse para garantir a accesibilidade de estudantes aos contidos docentes.

• No escenario do ensino a distancia, a actividade docente realizarase exclusivamente de forma virtual.

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===

* Probas xa realizadas

Non hai cambios nin nos instrumentos nin nos criterios de avaliación establecidos na guía de ensino ordinario.

* Probas pendentes que se manteñen

Todas as probas propostas na guía de ensino para as próximas convocatorias, mantéñense en calquera do tres modalidades: presencial, mixta e a distancia, para o ano académico 2021-22. Os criterios de avaliación, así como a súa *ponderación na cualificación final, mantéñense tanto para os estudantes que asisten como para os que non asisten. As probas de avaliación, non cambian no seu contido, senón no seu modo de
execución, no caso dos dous posibles escenarios de ensino extraordinario previstos. No caso de que nos atopemos nunha situación de ensino mixto ou *híbrida, as probas de avaliación poden organizarse en persoa, dependendo das instalacións e medios dispoñibles. Si non fose posible facelo en persoa, combinaríase o modo cara a cara co virtual, ou se realizaría exclusivamente de forma virtual.
Si a opción é a aprendizaxe a distancia, todas as probas de avaliación realizaranse virtualmente.

* Probas que se modifican

Para o ano académico 2021-2022, non hai cambios nas probas de avaliación, a excepción do método de avaliación: presencial ou virtual, dependendo do escenario sanitario.

* Novas probas
Non se prevén

* Información adicional
Non hai
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000