Identificar as principais esixencias relacionadas cos requisitos mínimos, os servizos de atención á diversidade, complementarios e de recursos persoais e físicos dos centros educativos. |
A5
|
B1 B6 B6 B12
|
C9 C10 C21 C61 C62 C68
|
D1 D2 D6 D8 D15 D22
|
Situar a avaliación como un elemento de alta importancia, necesaria para desenvolver un proceso educativo adecuado e alcanzar a calidade e excelencia educativa. Coñecer os distintos significados, tipos, criterios, e modelos de xestión de calidade. Recoñecer o papel do liderado, de imprescindible desenvolvemento para cada futuro docente. |
A1
|
B1 B1 B6 B6 B9 B10
|
C8 C17 C61 C62 C64 C68
|
D1 D1 D2 D7 D15
|
Abordar posibles situacións reais da vida dos centros educativos con obxectividade, cientificidad, iniciativa e espírito de colaboración entre os diferentes membros do centro. Ir adquirindo as competencias individuais necesarias para enfrontarse a unhas oposicións ou unha entrevista persoal na vida laboral, e no Traballo Fin de Grao da carreira. |
A2
|
B1 B6 B6 B11
|
C8 C9 C10 C61 C62 C64 C68
|
D1 D1 D2 D3 D7 D8 D16 D18 D22
|