Guia docente 2024_25
Escola de Enxeñaría Industrial
PCEO Grao en Enxeñaría Mecánica/Grao en Enxeñaría en Electrónica Industrial e Automática
 Materias
  Oficina técnica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Teoría: As probas serán de tipo test ou de resposta breve. Nota mínima desta parte: 5 sobre unha cualificación de 10 (nesta parte) 15-35
Traballo tutelado Elaborar un informe técnico relativo a calquera cuestión relacionada coa Enxeñaría Industrial, coa calidade e o rigor que se espera dun Enxeñeiro Industrial. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. 15
Aprendizaxe baseado en proxectos Realización dun proxecto de enxeñaría, traballando cun equipo aberto. Farase fincapé na aplicación de ferramentas e coñecementos de enxeñaría industrial para crear solucións de enxeñaría para as necesidades reais dunha industria. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. A avaliación inclúe unha proba individual sobre o traballo e ponderase a nota do proxecto tal e como se exporá en rubrícaa de avaliación. 35-40
Eventos científicos Presentación das ideas desenvolvidas polo alumnado nos grupos *colaborativos. Esta actividade será pública e con difusión en diferentes medios de comunicación. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. 0-25
Presentación Presentación de grupo de clase do traballo realizado, ben coa metodoloxía de "*Design *Thiking", ben o proxecto desenvolvido na metodoloxía de "aprendizaxe baseada en proxectos". O criterio establéceo o profesorado do grupo. 5-15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

SISTEMA DE AVALIACIÓN:

O sistema de avaliación por defecto é o sistema de avaliación continua. O alumno que desexe acollerse ao sistema de avaliación non continua deberá solicitao oficialmente, no prazo e modo establecido pola administración da E.E.I. Se o alumno non solicita dita renuncia ou non obtén o veredicto favorable da renuncia á avaliación continua, enténdese que está no sistema de avaliación continua. A avaliación realizarase baseándose nas rúbricas que se publican na plataforma MOOVI da materia.

Ao comezo do curso, o profesorado do grupo informará aos alumnos, en clase e a través da plataforma MOOVI, das particularidades que se aplican ao grupo.

CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN CONTINUA:

Para superar a materia mediante a avaliación continua deben cumprirse, simultaneamente, dúas condicións: a) obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 en cada un dos apartados avaliables ou partes indicadas nas rúbricas que se publican. b) obter unha nota media, ponderada segundo as porcentaxes indicadas anteriormente, mínima de 5 sobre 10. Se un ítem está suspenso, facilitarase a recuperación do mesmo, de acordo coas indicacións e prazos establecidos polo profesorado. A porcentaxe que supón cada un dos ítems na cualificación da materia é a indicada na seguinte táboa:

Ítems porcentaxe Proxecto de actividade 35%-40%

Informe técnico 15%

Probas teóricas: 15%-30%

Competencias de comunicación: 20%-30%

De acordo coas características do grupo e a criterio do profesor establécense 2 posibles vías para avaliar as competencias de comunicación:

A) Realización dun traballo colaborativo, con outras titulacións, e presentación do mesmo, que pode incluír: Informe tipo executivo do traballo realizado empregando metodoloxía Design Thinking, resumo tipo congreso de entre 250 e 300 palabras, apoio visual para a presentación (diapositivas, maquetas, etc.) e presentación oral.

B) Presentación do proxecto realizado no curso, que pode incluír: Resumo do traballo, tipo A· do TFG, Resumo do proxecto de entre 250 e 300 palabras, apoio visual para a presentación (diapositivas, maquetas, etc.) e presentación oral.

CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN GLOBAL:

Os alumnos que opten por solicitar a avaliación global realizarán un exame equivalente aos contidos e competencias de coa seguinte estrutura:

  1. Contidos teóricos. 40%

  2. Contidos prácticos: 40%

  3. Competencias de comunicación e comunicación de resultados 20%


COMPROMISO ÉTICO: 
==============
Espérase que o alumnado presente un comportamento ético adecuado. Ao cursar a materia, o alumnado, adquire un compromiso de traballo en equipo, colaboración e respecto aos compañeiros/*as e ao profesorado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados e outros) considerarase que o alumno/a non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0,0).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000