Debate |
Ao longo do curso exporanse preguntas ao alumnado que deberán responder adecuadamente xustificando razoadamente a resposta.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións, postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
10 |
A1 A2 A4
|
|
|
|
Prácticas con apoio das TIC |
Ao longo do cuadrimestre realizaranse varias prácticas; cada unha terá un peso máximo do 20% da nota global da materia.
Valorarase o grao de consecución das prácticas así como a implicación do alumno á hora de obter o obxectivo das mesmas.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións, postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
50 |
|
|
C19 C20
|
D11 D12
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba escrita ao final do cuadrimestre. Realizaranse unha serie de preguntas de resposta curta para avaliar os resultados de aprendizaxe da materia.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións, postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
40 |
|
|
C19 C20
|
D11 D12
|