RESOLUCIÓN AUTÖNOMA DE PROBLEMAS
Elaboración dun traballo de investigación elixido polo alumnado, dentro dun grupo de traballos propostos polo profesor da materia. A súa elaboración e entrega do mesmo por escrito constitúe o 40% da nota final.
Utilízase como complemento da clase maxistral. Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e formarse en procedementos alternativos de solución. O alumnado deberá desenvolver a análise e resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma. O alumno, individualmente ou en grupo, elabora un traballo relativamente amplo e profundo sobre o tema que elixiu. Trátase dunha actividade autónoma que inclúe a busca e recollida de información, lectura e xestión de bibliografía, redacción.
40
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
Debate
DEBATE
Debate co alumno, nun seminario, sobre un tema previamente investigado e exposto. Nesta actividade trátase de ver as capacidades de comprensión, análise e exposición do alumnado, dita exposición e debate ten un valor do 30% da nota final.
30
Lección maxistral
LECCIÓN MESTRA
Exposición por parte do profesor dos contidos da materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo alumno. Procurarase, na medida do posible, a interacción co alumnado, para comprobar o seguimento e comprensión das explicacións. Trátase, polo tanto, dunha actividade na que o alumnado non se limita a unha presenza pasiva, un mero oínte, senón un participante na medida do posible.
A dita asistencia, cando supere o mínimo esixido, forma parte da cualificación, constituíndo o 30% da nota final.
30
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
Outros comentarios sobre a Avaliación
OUTROS COMENTARIOS SOBRE A AVALIACIÓN: A) SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA DO ALUMNADO: 1º Para que o alumno sexa avaliado polo sistema de avaliación continua, deberá asistir, como mínimo, ao 75 % das sesións temáticas. O alumno que ocasionalmente por causas imprevisibles e debidamente xustificadas non poida completar esta porcentaxe de asistencia, deberás comunicarllo por escrito ao coordinador respectivo da materia, e valorará se a falta puntual de asistencia pode ser substituída polos métodos de avaliación que se sinalan. 2º Asistencia a clase o alumno poderá obter ata o 40% da nota final. O 60% restante da nota O resultado final será a avaliación do traballo ou das actividades establecidas polo profesorado baixo a supervisión do Coordinador da materia. 3o Na convocatoria extraordinaria, o alumno ou alumna deberá entregar os traballos ou actividades requiridas na materia durante todo o tempo do curso e, ademais, terás que realizar unha proba final, teórica e/ou práctica que indicará o coordinador da tema. B) SISTEMA DE AVALIACIÓN NON CONTINUA DO ALUMNADO: O estudante que non asista polo menos ao 75% das sesións da materia e que, no seu caso, non xustifique debidamente a falta de asistencia puntual e imprevisible, podes obter o 100% da cualificación realizando unha proba final de avaliación, teórica e/ou práctica, que indicará o coordinador da materia, na convocatoria ordinaria e/ou Páxina 5 de 6 tempo extraordinario fixado para tal efecto, ademais da entrega dos traballos ou actividades requiridas na materia ao longo do curso, se Así o indica o coordinador da materia. C) PROBAS DE AVALIACIÓN: As datas e horarios das probas de avaliación están especificadas no calendario aprobado para o curso pola Comisión Académica do Máster, que se publican na páxina web do título.
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000