Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B1 |
capacidade de síntesis e análisis |
B2 |
capacidade de aprender de forma autónoma |
B3 |
capacidade de xestión da información |
B5 |
capacidade de resolver problemas de forma efectiva |
B6 |
capacidade de argumentar e rebatir ideas, aplicando un pensamento crítico e lóxico |
B9 |
comportarse de forma ética e con responsabilidade social como cidadán e como investigador |
B10 |
comunicarse de manera efectiva no ámbito académico e investigador |
C1 |
Capacidade de comprender sistemáticamente a situación xurídica e social dos menores desprotexidos e en conflito social |
C2 |
Capacidade de facer unha avaliación e análise crítica da normativa vixente e dos mecanismos de intervención psico-social aplicables ós menores desprotexidos e en conflicto social |
C3 |
Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos e de resolver problemas que afectan ós menores desprotexidos e en conflito social, dende una perspectiva interdisciplinar |
C6 |
Capacidade de comunicar e compartir coa comunidade académica e a sociedade en xeral os resultados da investigación para o su aprovechamiento efectivo |
C7 |
Capacidade de facer unha análise crítica e debatir en foros de carácter científico e investigador propostas e ideas novas xurdidas no referido ámbito de estudo |