Educational guide 2024_25
Facultade de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia activa ás sesións de teoría e presentación dun traballo relacionado co temario. 10
Estudo de casos Lecturas, casos, exercicios, etc. sobre a materia. O alumnado debe presentar solucións, en base a un razoamento coa información dispoñible e interpretar os resultados. 20 B5
C26
D1
D3
D4
D5
D6
D8
D9
D11
D12
D13
D15
D16
D17
D18
Exame de preguntas obxectivas Proba/*s para a avaliación de competencias adquiridas, con predominio de conceptos teóricos. Poderá incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas, numéricas ou de ensaio. 40 D3
D4
D5
D6
D7
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba/*s para a avaliación de competencias adquiridas, con predominio de conceptos das prácticas. Poderá incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas, numéricas ou de ensaio. 30 D3
D4
D5
D6
D10
D12
D17
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A materia forma parte do plan de estudos Grado en Comercio en extinción. Polo tanto non haberá avaliación contínua.

Haberá unha proba final que se realizará na data oficial establecida no calendario de exames.


As fechas dos exámenes oficiaies, poden consultarse na páxina web do centro, https://fcomercio.uvigo.es/ 


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000