Exame de preguntas obxectivas |
1.ª proba tipo test: o sistema de avaliación continua consistirá en dúas probas parciais tipo test ao longo do curso e nunha proba final, consistente na resolución dun ou
varios casos prácticos, exposta anteriormente.
A dúas probas tipo test consistirán en sendos exames de 25 preguntas, con
catro posibles respostas, das cales só unha é correcta. Para a súa cualificación, as respostas incorrectas restan a metade do que suman as
correctas, non puntuándose as deixadas en branco.
O lugar, data e contido da primeira proba tipo test indicarase polo coordinador da materia na primeira semana do curso.
A cualificación da primeira proba tipo test supón o 30% da cualificación
final da materia. |
30 |
A2 A3 A5
|
|
|
|
1. CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA A 1.ª OPORTUNIDADE DE EXAME a) SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA Descríbese nos apartados anteriores. b) SISTEMA DE AVALIACIÓN GLOBAL: un único exame, que incluirá a totalidade do temario e constitúe o 100% da cualificación da asignatura. Constará de dúas partes, unha teórica e outra práctica. A parte teórica consistirá nunha proba tipo test, de 50 preguntas, con catro posibles respostas, das cales só unha é correcta. Para a súa cualificación, as respostas incorrectas restan a metade do que suman as correctas, non puntuándose as deixadas en branco. Esta parte representa o 60% da cualificación final. A parte práctica consistirá en resolver un ou varios casos prácticos. Esta parte representa o 40% da cualificación final. A cualificación final do exame será a suma das cualificaciones obtenidas en cada unha das partes. Para superar a materia é necesario obter un mínimo de 5 puntos na suma da cualificación de ámbalas dúas partes. As datas, horarios e lugar de realización destas probas serán os sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Facultade para o curso 2024-2025 e documentación concordante. As competencias que se avalían e os resultados de aprendizaxe para o alumnado non se somete á avaliación continua coinciden cos establecidos para o alumnado que se somete á avaliación continua, salientando as seguintes competencias: CB2, CB3, CG1, CG2, CG3, CG4, CE43, CE44, CT1, CT5, e os seguintes resultados de aprendizaxe: coñecer o significado e a función do Dereito penal; coñecer as fontes do Dereito penal; utilizar os diferentes métodos de interpretación xurídica
aplicados ao Dereito penal; coñecer, comprender, interpretar e analizar adecuadamente as
categorías e conceptos da Teoría Xeral do Delito; coñecer, comprender, interpretar e analizar adecuadamente a
Teoría da Pena; coñecer e comprender os problemas sobre os concurso de leis
e de delitos: resolver supostos prácticos en materia penal, manexando
adecuadamente as aportacións doutrinais e xurisprudenciais para fundamentar
xuridicamente a solución.
2. CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA A 2.ª OPORTUNIDADE E FIN DE CARREIRA: un único exame, que incluirá a totalidade do temario e constitúe o 100% da cualificación da asignatura.
Constará de dúas partes, unha teórica e outra práctica. A parte teórica
consistirá nunha proba tipo test, de 50 preguntas, con catro posibles
respostas, das cales só unha é correcta. Para a súa cualificación, as respostas incorrectas restan a metade do que suman as correctas, non
puntuándose as deixadas en branco. Esta parte representa o 60% da
cualificación final. A parte práctica consistirá en resolver un ou
varios casos prácticos. Esta parte representa o 40% da cualificación
final. A cualificación final do exame será a suma das cualificaciones
obtenidas en cada unha das partes. Para superar a materia é necesario
obter un mínimo de 5 puntos na suma da cualificación de ámbalas dúas partes. As datas, horarios e lugar de realización destas probas serán os
sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de
Facultade para o curso 2024-2025 e documentación concordante. As competencias que se avalían e os resultados de aprendizaxe para o
alumnado que se acolla a estas oportunidades de avaliación coinciden cos establecidos para o
alumnado que se acolle á avaliación continua, salientando as seguintes competencias: CB2, CB3,
CG1, CG2, CG3, CG4, CE43, CE44, CT1, CT5, e os seguintes resultados de
aprendizaxe: coñecer o significado e a función do Dereito penal; coñecer
as fontes do Dereito penal; utilizar os diferentes métodos de
interpretación xurídica
aplicados ao Dereito penal; coñecer, comprender, interpretar e analizar
adecuadamente as
categorías e conceptos da Teoría Xeral do Delito; coñecer, comprender,
interpretar e analizar adecuadamente a
Teoría da Pena; coñecer e comprender os problemas sobre os concurso de
leis
e de delitos: resolver supostos prácticos en materia penal, manexando
adecuadamente as aportacións doutrinais e xurisprudenciais para fundamentar
xuridicamente a solución. As datas, horarios e lugar de realización destas probas serán os
sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de
Facultade para o curso 2024-2025 e documentación concordante. As cualificacións publicaranse na plataforma interna ou aula virtual oficial da Universidade de Vigo con acceso limitado ao profesorado da materia e ao estudantado matriculado. As titorías do profesorado da materia pode consultarse e/ou solicitarse no/s seguinte/s
enlace/s: http://dereito.uvigo.es/es/docencia/profesorado/virgilio-rodriguez-vazquez/
http://dereito.uvigo.es/es/docencia/profesorado/manuel-arias-carral/ |