Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable |
C2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
C3 |
Coñecer o marco institucional da economía |
C4 |
Capacidade para situar a economía na súa evolución histórica |
C5 |
Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos |
C6 |
Adquirir coñecementos de Análise económica |
C7 |
Comprender o entorno empresarial |
C8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
C9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
D1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
D2 |
Capacidade de traballar en equipo |
D4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
D5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
D7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |