Metodologías docentes que se mantienen con carácter virtual
Lección magistral. Exposición por parte del profesor de los contenidos sobre la materia, bases teóricas y/o directrices de un trabajo.
Debate. El profesor fomentará la participación de alumno, generando temas de debate durante las clases, y motivando que el alumnado aprenda de forma activa y participativa.
Estudio de casos. Durante las prácticas presenciales, los estudiantes analizarán estudios de caso reales, identificarán problemas, propondrán soluciones y expondrán sus propuestas, desarrollando habilidades de resolución de problemas en el contexto del marketing y consumo responsable. Los estudios de caso forman parte de la evaluación continua de la asignatura.
Foros de discusión. Organizarase un foro de discusión na plataforma virtual onde se abordarán diversos temas e contidos relacionados coa materia. Estes temas serán propostos polo profesor e proporcionarán oportunidades para a discusión, o intercambio de ideas e a análise en profundidade. As actividades do foro de discusión son obxecto da avaliación
Metodoloxías docentes que se modifican:
Ningunha.
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Seminarios. Resolución de dúbidas sobre a materia a cada un dos grupos de traballo que se formen en clase para o desenvolvemento dos temas que teñan asignados. Realizarase vía telemática
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
Avaliación continua:
Exame de preguntas obxectivas 40%
Foro de discusión 20%
Estudos de caso 20%
Avaliación Non continua:
|