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Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
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Presentación
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Infraestructuras y Servicios
Equipo decanal
Titulacións
Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Grao en Economía
PCEO Grao en Administración e Dirección de Empresas/Grao en Dereito
Mestrado
Máster Universitario en Administración Integrada de Empresas e Responsabilidade Social Corporativa
Máster Universitario en Economía
Máster Universitario en Finanzas
Máster Universitario en Técnicas Estatísticas
Información de interese
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Faitic
Grado en Administración y Dirección de Empresas
Subjects
Marketing Management II
Contents
galego
castellano
english
IDENTIFYING DATA
2024_25
Subject
Marketing Management II
Code
V03G020V01502
Study programme
Grado en Administración y Dirección de Empresas
Descriptors
Total Cr.
Choose
Year
Quadmester
6
Mandatory
3rd
1st
Training and Learning Results
Expected results from this subject
Contents
Planning
Methodologies
Personalized assistance
Assessment
Sources of information
Recommendations
Topic
Sub-topic
Chapter 1. The value proposition of the company and its tangibilización in the marketing mix
1.1 Market Value & Value Proposal
1.2 Marketing Mix
Chapter 2. Definition of the offer: product and price policies
2.1 Product
2.2 Price
Chpater 3. Differentiation of the company in the market: promotion and placement policies
3.1 Promotion
3.2 Placement
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