Actividades introdutorias |
Dentro de cada unha das probas que se realicen teranse en conta os condicionamentos de obxecto e metodoloxía definidos desde o inicio do curso a xeito de introdución. |
5 |
A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C12 C14
|
D1 D2
|
Estudo de casos |
En paralelo á lectura, o debate e a construción de sentido para cada unha das obras do programa, estudaranse casos específicos que contribúan a unha mellor e maior comprensión. |
25 |
A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C12 C14
|
D1 D2
|
A avaliación dous resultados estará suxeita a tres núcleos fundamentais: a lectura dás obras do programa e a construción dous sentidos posibles na súa interpretación. en primeiro e en segundo lugar, e ou coñecemento daqueles aspectos históricos e literarios salientables, tanto na súa singularidade como na súa inclusión na corrente dá tradición. Non caso do alumnado que se presente a convocatoria única, tanto en primeira como en segunda convocatoria, haberá un exame dividido en dúas partes. Unha primeira, de comprobación de lecturas, e unha segunda, de contidos teóricos e interpretativos, tanto sobre aspectos xerais do programa como sobre asuntos particulares de cada unha dás obra lidas e autorías comentadas. |