Guia docente 2023_24
Programa Universitario de Maiores
Pontevedra - Universitario en Cultura e Sociedade
 Materias
  Claves para entender a publicidade
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2023_24
Materia Claves para entender a publicidade Código P81P031V02204
Titulación
Pontevedra - Universitario en Cultura e Sociedade
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OP 2 2c
Lingua de impartición
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Coordinador/a
Pérez Costas, Luz María
Correo-e luz@ovopublicidade.com
Profesorado
Pérez Costas, Luz María
Web
Descrición xeral OBXECTIVOS XERAIS:
• O primordial é que o estudante, tras cursar esta materia, sexa quen de diferenciar que mensaxes son publicitarias das que non, tendo en conta as principais particularidades en función do medio de emisión.

• Por outra banda quérese dar a coñecer o marco legal que regule calquera aspecto relacionado coa publicidade, co obxecto de que o estudante poida distinguir entre o que está permitido e non publicitariamente e, como cidadá/consumidora/ poida actuar en consecuencia.

• Como terceiro eixo vertebrador da materia, tamén se ofrece unha panorámica xeral das técnicas publicitarias máis empregadas en España cunha selección de anuncios que sirvan de exemplo do descrito.

ESPÉRASE DO ALUMNADO QUE:
• Entenda que é e cal é a finalidade da publicidade
• Distinga o que é publicidade doutras formas de comunicación
• Diferencie as distintas formas de presentarse a publicidade ante os ollos do espectador
• Coñeza as novas tendencias e formas do fenómeno publicitario como a publicidade e o marketing dixital
• Discirna entre o que é lícito e non en publicidade e como pode actuar para esixir os seus dereitos como consumidor/a esas accións
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000