Autoavaliación |
Tarefas, resolución de exercicios, preguntas e tests autoavaliables na aula virtual que deben ser realizadas polos estudantes de forma individual, autónomo e non presencial, sempre cunha data límite. Realizaránse 4 actividades entregables (AE1, AE2, AE3 e AE4) que serán avaliadas durante a fase a distancia: cada actividade abarcará un tema correspondente da materia. |
30 |
A6 A7 A8 A9
|
B1 B2 B5
|
C6
|
D5 D6
|
Exame de preguntas obxectivas |
Preguntas directas que o alumnado debe responder de maneira breve en base aos coñecementos que ten sobre a materia. Realizarase unha proba escrita (PE) o final da fase presencial, na que se
avaliarán todolos temas e contidos da materia (incluindo os contidos da fase a distancia e da fase presencial). |
40 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B5
|
C5 C6
|
D5 D6
|
Utilizarase un mecanismo de avaliación continua, co que se pretende realizar un seguimento da evolución do alumno ao longo do curso, valorando o seu esforzo de maneira global, non puntual, e tentando detectar canto antes dificultades que poidan xurdir no proceso de aprendizaxe.
A táboa a continuación especifica as distintas actividades que levarán a cabo para avaliar o traballo do alumno na materia, así como a ponderación que ditas actividades van ter á hora de calcular a nota final do curso e as competencias relacionadas con cada proba ou actividade. Será necesario obter polo menos o 50% da cualificación para superar a materia.
Si denominamos MED_CON a nota media da avaliación continua, a cal calculase como: MED_CON = 0,1*(D1+D2)/2+0.2* (AE1 + AE2+ AE3+AE4)/4 + 0.2* TP + 0.4*PE
Segunda oportunidade
No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Máster. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase en modalidade a distancia, tal e como indica a seguinte táboa:
Sistemas de evaluación | Denominación | Calificación (%) | Competencias | Actividades de autoavaliación (test) | 40% | CB6, CB7, CB8, CB9, CG1, CG2 CG5, CE6, CT5, CT6 | Proba escrita | 60% | CB6, CB7, CB8, CB9, CG1, CG2 CG5, CE6, CT5, CT6 |
INTEGRIDADE ACADÉMICA: Espérase que o alumnado teña un comportamento ético axeitado, comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo 42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de Vigo, a utilización de procedementos fraudulentos en probas de avaliación, así como a cooperación neles implicará a cualificación de cero (suspenso) na acta da convocatoria correspondente, con independencia do valor que sobre a cualificación global tivese a proba en cuestión, e sen prexuízo das posibles consecuencias de índole disciplinaria que poidan producirse. Na realización das actividades académicas desta materia permítese o emprego de ferramentas de Intelixencia Artificial Xenerativa (IAX), usadas de forma ética, crítica e responsable. No caso de ter utilizado IAX, débese avaliar criticamente calquera resultado que proporcione, verificar coidadosamente calquera cita ou referencia xerada e declarar o uso das ferramentas utilizadas. Non é necesario declarar o uso de IAX en tarefas que non producen contido (revisión de linguaxe - ortográfica ou gramatical - nun documento, tradución de texto, obtención de suxestións para reorganizar contido ou modificar estilo dun documento ou adaptar o formato de referencias bibliográficas). Cando se deba referenciar contido producido por IAX (texto, imaxes, etc.), especificaranse, polo menos, os seguintes elementos: contido xerado, prompt empregado na consulta, ferramenta utilizada, versión, compañía autora do software, data na que se realizou a consulta e ligazón ao sitio web da ferramenta. A detección dunha situación de non declaración de uso de IAX será considerada como fraude académico e aplicaranse as medidas descritas no parágrafo anterior. |