Prácticas con apoio das TIC |
Actividades de aplicación dos coñecementos nun contexto determinado e de adquisición de habilidades básicas e procedimentais en relación coa materia, a través do uso do TIC. Permiten avaliar os coñecementos e habilidades do alumno/a. Realizaranse tres actividades entregables (AE1, AE2 y AE3) que serán avaliadas durante a fase a distancia: AE1 e AE2 que abarcarán os temas 2, 3, 4 y 5 en tanto que AE3 abarcará o tema 6 da asignatura. |
20 |
A6 A7
|
B2 B4
|
C4
|
D3 D5
|
Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. Realizarase unha presentación (P) que será avaliada durante a fase presencial: a actividade P abarcará os temas 1, 2 y 4 da asignatura. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
20 |
A9 A10
|
B4
|
C4
|
D4 D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba que avalía o coñecemento e que inclúe preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro ou falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades.
Realizarase unha proba escrita (PE) ao final da fase presencial, na que se avaliarán tódolos temas e contidos da asignatura (incluíndo os contidos da fase a distancia e da presencial). |
40 |
A6
|
B2
|
C4
|
D4 D5
|
Se denominamos MED_CON á nota media de avaliación continua, que se calcula como: MED_CON = 0.2* (AE1 + AE2+ AE3)/3 + 0.1* D + 0.1*T + 0.2*P + 0.4*PE Será
necesario obter polo menos o 50% da calificación para superar a
materia.
No caso
de non superar a materia na convocatoria ordinaria, habería unha
segunda oportunidade para superala na convocatoria extraordinaria, que se realizaría en modalidade a distancia nas datas establecidas para ese efecto pola
Comisión Académica de Máster. O proceso de avaliación nesta segunda
convocatoria levaríase a cabo mediante unha única proba escrita polo 100%
da cualificación, sendo necesario obter polo menos o 50% da calificación
para superar a materia.
No
caso de que exista algunha diferencia entre as guías en galego/español/inglés
relacionada coa avaliación prevalecerá sempre o indicado na guía docente en
español. |