Guia docente 2023_24
Centro Universitario de la Defensa de la Escuela Naval Militar de Marín
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Fundamentos de electrotecnia
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Clases maxistrais participativas.
Nestas sesións, explicaranse detalladamente os contidos teóricos básicos do programa,
expondo exemplos aclaratorios cos que profundar na comprensión da materia.
Utilizaranse presentacións informáticas e a lousa. Proporcionarase copia das transparencias aos alumnos con anterioridade á exposición, centrando o esforzo do profesor e do alumnado na exposición e comprensión dos coñecementos. De todos os xeitos, as reproducións en papel das transparencias nunca deben ser consideradas como substitutos dos textos ou apuntamentos, senón como material complementario.
Prácticas de laboratorio Realizaranse no laboratorio montaxes prácticas correspondentes aos contidos vistos na aula, ou ben se tratarán aspectos complementarios non tratados nas clases teóricas.

O método didáctico consiste en que o profesor
tutela o traballo que realizan os diversos grupos nos que se divide o alumnado. As prácticas de
laboratorio están dirixidas a afianzar os conceptos teóricos abordados nas sesións na aula.

As prácticas irán orientadas á experimentación de problemas definidos que requiran, por parte do alumno, un desenvolvemento o suficientemente aberto e unha resposta ampla. Realizaranse tanto no bloque de teoría de circuítos, propoñendo a montaxe e análise de esquemas eléctricos dos que, a priori, descoñécese o seu funcionamento, como no bloque das máquinas eléctricas. Neste último bloque exporanse ensaios sobre máquinas sen guía previa de montaxe.
Seminario Dado que a acción tutorial afróntase como unha actuación de apoio grupal ao proceso de
aprendizaxe do alumno, estas sesións, realizadas en seminarios e baixo o formato de reunións de
grupo pequeno, servirán para a resolución de dúbidas e para expor problemas e exercicios que resolverán os propios alumnos.

Na medida do posible, tentarase que os problemas teñan unha orientación realista, procurando aproximalos a resolver situacións reais que involucren outras disciplinas da enxeñería por exemplo a tracción/propulsión, procesos industriais, produción e fabricación, etc. Desta forma, os alumnos terán unha visión máis transversal da materia e verán como esta pode axudar a resolver problemas doutras disciplinas.
Seminario Curso intensivo que se realiza como preparación dos exames extraordinarios.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000