Estudo de casos |
Sesións de aula (II): Así mesmo, de modo complementario e para reforzar conceptos, realízase, en certas situacións puntuais detectadas como adecuadas, un diagnóstico de situacións reais (estudo de casos) desde o punto de vista empresarial. Para iso, analízanse noticias de actualidade de medios de comunicación especializados (en forma de artigos e vídeos), pretendendo xerar un clima participativo, reflexivo e de debate por parte dos alumnos na aula, o cal achega ao profesor información relativa acerca da comprensión de coñecementos. En función da metodoloxía anterior, os alumnos aprecian a aplicación directa dos contidos da materia e foméntase o interese pola mesma. |
Prácticas de laboratorio |
Ao comezo das clases prácticas desenvolveranse pequenas sesións maxistrais que introduzan conceptos e trasladen as tarefas que a continuación han de desenvolver os alumnos. Este traballo consistirá na resolución de problemas (dirixidos a afianzar os conceptos teóricos abordados nas sesións na aula) contando co apoio directo tutelado e personalizado (traballos de aula) en todo momento polo profesor, para a resolución de dúbidas e achega de consellos derivados da súa experiencia empresarial real. Proporase, na maioría das prácticas, a realización en grupo para estimular a colaboración e o enfoque dos diferentes temas sendo máis enriquecedor para o alumno, tentando que o traballo sexa unha acción conxunta dos membros e non individual.
A práctica 7 supón, como se indica posteriormente, a exposición dun traballo (caso práctico) desenvolvido por grupos durante o curso. Na súa presentación han de intervir todos os integrantes de cada grupo e os profesores avaliarán individualmente o traballo, participación e alcance de coñecementos de cada alumno na sesión de defensa mediante unha rúbrica deseñada para tal fin. |
Seminario |
As sesións de seminarios da materia abordarán a formulación do caso práctico "Desenvolvemento dun plan de negocio baseado no Business Model Canvas" mediante tutorías personalizadas e grupais.
O traballo, que se desenvolverá por grupos, debe incluír aspectos relacionados coas diferentes funcións existentes nunha empresa e que se trataron na materia: dirección estratéxica, dirección financeira, produción, comercialización (mercadotecnia), planificación e control, xestión de recursos humanos, responsabilidade social corporativa e xestión de adquisicións (compras e/ou *subcontrataciones). Así, en cada seminario abordaranse os aspectos relacionados co correspondente tema de teoría, relacionándoos especificamente e de forma aplicada co caso práctico. |