Educational guide 2024_25
Centro Universitario da Defensa da Escola Naval Militar de Marín
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Fundamentos de topografía
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Proba escrita de avaliación continua para avaliar os coñecementos adquiridos nas sesións teóricas de iniciación á topografía e levantamentos topográficos. 20 B3
B4
C42
C43
D2
D8
D9
Resolución de problemas Probas prácticas en laboratorio/seminario para avaliar a resolución de problemas ou estudos de casos e posta en práctica dos coñecementos teóricos adquiridos. 10 B3
B4
B5
C42
C43
D2
D7
D9
D10
Aprendizaxe baseado en proxectos Avaliación do proxecto. Se avalía tanto o desenvolvemento do proxecto, como a memoria final entregada, resultados e defensa do proxecto en exposición pública. 30 B3
B4
B5
C43
D2
D3
D7
D8
D9
D17
D20
Exame de preguntas de desenvolvemento Exame final de avaliación continua (se avalían todos os contidos da materia) 40 B3
B4
C42
C43
D2
D8
D9
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Empregarase un sistema de cualificación numérica con valores de 0 a 10 puntos segundo a lexislación vixente (R.D. 1125/2003 de 5 de setembro, B.O.E. nº 224 de 18 de setembro) e considerarase superada a materia cando a cualificación do alumno sexa igual ou superior a 5 puntos.


As técnicas de avaliación da presente materia serán as seguintes:
  • Exame final de avaliación continua (ata un 40% do total da cualificación): Realizarase un exame final que abarcará a totalidade dos contidos da materia, tanto teóricos como prácticos. Esíxese alcanzar unha cualificación mínima de 4,0 puntos sobre 10 posibles para poder superar a materia.
  • Proba de avaliación continua (ata un 20% do total da cualificación): A proba de avaliación realizarase ao longo do cuadrimestre nas clases teóricas a proposta do profesorado. A realización da devandita proba será obrigatoria e esixible para superar a materia.
  • Traballo individual de presentación dun caso de estudo propio con software SIX (ata un 10% do total da cualificación): Os alumnos, de maneira individual, terán que entregar unha memoria de traballo no que se expoña un caso de práctico a resolver con ferramentas SIX, incluindo: obxectivo da análise, datos de partida, ferramentas de análise e/ou xeoprocesamento, resultados obtidos e cartografía temática elaborada.
  • Elaboración dun Proxecto de laboratorio (ata un 30% do total da cualificación): Durante o desenvolvemento da materia os alumnos deberán realizar un proxecto de levantamento topográfico en grupos de 3-4 alumnos. Estes traballos teñen unha exposición pública final en aula. A presentación e defensa terá lugar o día e hora que con anterioridade se comunicou aos alumnos e cos criterios de avaliación previamente indicados polo profesorado (rúbrica de avaliación).Todos os alumnos deben participar na exposición pública. En caso contrario, a cualificación do Proxecto será un 0 Suspenso.

En canto aos criterios de avaliación e cualificación do proceso de aprendizaxe baseada en proxectos a cualificación total da tarefa (30%) será a suma das seguintes valoracións parciais: desarrollo do proxecto: 10%,  contidos do informe (10%) e contidos da presentación e calidade da exposición (10%). Na parte de desarrollo do proxecto terase en conta a entrega dos resultados parciais do proxecto que se vaian obtendo despois de cada sesión de campo. Valorarase tanto a entrega dos documentos como os procedementos de cálculos e a correcta resolución dos devanditos problemas. Deben realizarse a tempo polo menos o 50% de todas as entregas (excepto causa correctamente xustificada). En caso contrario, a cualificación das devanditas probas prácticas considéraselle como presentado con cualificación 0 Suspenso. A nota desta compoñente reducirase en función do número de entregas non realizadas na data límite prevista


Aqueles alumnos que non alcanzasen o mínimo nalgunha das probas calificables, farán media ata unha puntuación máxima de 4,5 en avaliación continua.


Todos e cada un dos alumnos que non superasen a materia durante a avaliación continua teñen dereito a recuperar a materia en convocatoria ordinaria. Aqueles alumnos que desexen subir a súa nota de avaliación continua poderanse presentar tamén a esta convocatoria ordinaria, nese caso o exame final constituirá o 100% da nota final, sendo necesario alcanzar un mínimo de 5,0 puntos para superar a materia. Enténdese que a nota obtida no exame substitúe, en caso de ser superior, á obtida mediante a avaliación continua da materia ao longo do cuadrimestre. 


De igual maneira, todos e cada un dos alumnos que non superasen a materia en primeira convocatoria teñen dereito á realización dun exame extraordinario en segunda convocatoria. Dito exame constituirá o 100% da nota final, sendo necesario alcanzar un mínimo de 5,0 puntos para superar a materia.


INTEGRIDADE ACADÉMICA: Agárdase que o estudantado teña un comportamento ético
axeitado, comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo
42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a calidade da
docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de
Vigo
, así como ao punto 6 da norma quinta da Orde DEF/711/2022,
do 18 de xullo, pola que se establecen as normas de avaliación,
progreso e permanencia nos centros docentes militares de formación para a
incorporación ás escalas das Forzas Armadas
, a utilización de
procedementos fraudulentos en probas de avaliación, así como a
cooperación neles implicará a cualificación de cero (suspenso) na acta
da convocatoria correspondente
, con independencia do valor que sobre a
cualificación global tivese a proba en cuestión e sen prexuízo das
posibles consecuencias de índole disciplinaria que poidan producirse.

Na realización das actividades académicas desta materia permítese o uso de ferramentas de Intelixencia Artificial Xerativa (IAX), empregadas de forma ética, crítica e responsable. Se
utilizou IAX, debe avaliar críticamente os resultados que proporciona,
verificar coidadosamente as citas ou referencias xeradas e declarar o
uso das ferramentas utilizadas. Non é necesario declarar o uso de IAX en
tarefas que non producen contido (revisión da linguaxe -ortografía ou
gramática- nun documento, tradución de texto, obtención de suxestións
para reorganizar o contido ou modificar o estilo dun documento ou
adaptar o formato de referencias bibliográficas). Cando se deba facer
referencia a contidos producidos por IAX (texto, imaxes, etc.),
especificaranse polo menos os seguintes elementos: contido xerado, prompt empregado
na consulta, ferramenta utilizada, versión, empresa autora do software,
data na que foi realizada a consulta e enlace ao sitio web da
ferramenta. A detección dunha situación de non declaración de uso de
IAX terá a consideración de fraude académica e aplicaranse as medidas
descritas no parágrafo anterior.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000