Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Proxecto Proxecto 1: Creación dun concepto creativo aplicado a unha proposta estratéxica de Marketing Dixital (a presentar e defender oralmente), que recolla: contexto de mercado, análise de competencia, punto de partida e concepto creativo, claim, referencias gráficas e visuais e claves estratéxicas dixitais básicas (obxectivos, canais de Social Media, temáticas, tipo de publicacións, KPIs, etc.).

50 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B5
B6
C1
C4
C5
C6
C9
C10
C15
D4
Proxecto Proxecto 2: Prorotipado dunha proposta de visualización de datos

25 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B5
B6
C1
C4
C5
C6
C9
C10
D4
Proxecto Proxecto 3: Prototipado de una experiencia de marca vinculado a un espacio intervenido con material audiovisual 25 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B5
B6
C1
C4
C5
C6
C9
C10
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A información sobre as probas de avaliación, o seu formato, extensión, rúbrica de avaliación e canles de entrega serán detalladas a través da plataforma Moovi. É responsabilidade do alumno ou alumna estar atento á información subida e recompilar a información específica e complementaria que sexa precisa para superar a materia.

AVALIACIÓN CONTINUA        

A asistencia e participación poderá influir negativamente a nivel individual na evaluación dos traballos entregados en grupo ata un 50% da nota.

Para aprobar é necesario conseguir alcanzar un aprobado nas tres seguintes calificións: proxecto 1, proxecto 2 e proxecto 3.

As entregas fóra de data, están suxeitos a unha redución do 50% da cualificación dese traballo.

SEGUNDA OPORTUNIDADE E FIN DE CARRERA

O alumnado que teña aprobada algunha das partes da materia (proxectos 1, proxecto 2 ou proxecto 3) poderán conservar a nota e só terán que presentarse á parte suspensa.

SISTEMA DE AVALIACIÓN GLOBAL

A avaliación global da materia comprende un bloque un práctico cunha duración global de 5 horas. Será obrigatorio aprobar cada unha das tres partes para superar a materia:

Parte 1: Entrega e defensa oral de Proxecto 1

Parte 2: Realización en tempo real do exercicio de “espazo brandeado” incluindo o deseño dos elementos físicos necesarios para o seu desenvolvemento.

Parte 3: Elaboración dunha proposta por escrito dunha estratexia de visualización de datos a partir dun caso.

Cada una das partes ponderarán da seguinte forma: 35%, 35% e 30%

A duración total da proba será de 5 horas cun descanso de media hora.

A información sobre as probas de avaliación, o seu formato, extensión, rúbrica de avaliación e canles de entrega serán detalladas a través da plataforma Moovi. É responsabilidade do alumno ou alumna estar atento á información subida e recompilar a información específica e complementaria que sexa precisa para superar a materia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000