Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Proxecto Proxecto 1: Diseño e producción dunha campaña que contemple técnicas de guerrilla publicitaria, mercadotecnia directa

20 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C14
D4
Proxecto Proxecto 2: Diseño e producción dunha campaña que contemple a adaptación dunha campaña en medios masivos a medios estimados

40 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C14
C15
D4
Proxecto Proxecto 2: Prorotipado dunha proposta de visualización de datos

20 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C14
D4
Proxecto Proxecto 3: Prototipado de una experiencia de marca vinculado a un espacio intervenido con material audiovisual 20 A1
A2
A3
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C14
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A información sobre as
probas de avaliación, o seu formato, extensión, rúbrica de avaliación e canles
de entrega serán detalladas a través da plataforma Moovi. É responsabilidade do
alumno ou alumna estar atento á información subida e recompilar a información
específica e complementaria que sexa precisa para superar a materia.



 



AVALIACIÓN CONTINUA        



 



A asistencia e participación poderá influir negativamente a
nivel individual na evaluación dos traballos entregados en grupo ata un 50% da
nota.



 



Para aprobar é necesario
conseguir alcanzar un aprobado nas tres seguintes calificións: media dos
proxectos 1 e 2, proxecto 3 e proxecto 4.



 



As entregas fóra de data,
están suxeitos a unha redución do 50% da cualificación dese traballo.



 



 



SEGUNDA OPORTUNIDADE E
FIN DE CARRERA



 



O alumnado que teña
aprobada algunha das partes da materia (media dos proxectos 1 e 2, proxecto 3 ou
proxecto 4) poderán conservar a nota e só terán que presentarse á parte
suspensa.



 



 



SISTEMA DE AVALIACIÓN
GLOBAL



 



A avaliación global da
materia comprende un bloque un práctico cunha duración global de 5 horas. Será
obrigatorio aprobar cada unha das catro partes para superar a materia:



 



Parte 1: Entrega de dous
proxectos:



-      
Visualización de datos
(Visual Data)



-      
Guerrilla, MK directo + Branded content



Parte 2: Defensa oral dun
exercicio de adaptación dunha campaña en medios masivos a medios
estimados



Parte 3:
Realización en tempo real do exercicio de “espazo brandeado”.



Parte 4: Redacción
dunha memoria das actividades realizadas que inclúa a xustificación das
competencias asociadas na materia en relación cos retos do sector



 



Cada una das
partes ponderarán da seguinte forma: 20%, 30%, 30% e 20%



 





 



A data da proba da
avaliación global coincidirá coas probas do exame oficial en primeira e segunda
convocatoria.



 



 



 



 



 







Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000