Educational guide 2024_25
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos coa información dispoñible. A2
A3
B1
C1
D4
Adaptar procesos creativos a estratexias para soportes Bellow the line, deseñando proxectos novos e innovadores empregando as últimas tendencias en comunicación. Marketing de Guerrilla, marketing directo, product placement, advergaming, patrocinio, ambient, Branded content, Street marketing e acciones especiais: Flagship stores, pop-up stores A1
A2
A5
B1
B2
B5
C4
C5
C6
C15
D4
Atopar solucións tecnolóxicas a estratexias de natureza interactiva e analizar propostas desde a perspectiva dos Novos Medios. Estruturar e desenvolver propostas de intervención do espazo físico. A2
A5
B1
B6
C5
D4
Analizar propostas estéticas desde a perspectiva dos Novos Medios A2
B5
C4
C5
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos coa información dispoñible. A1
A2
B2
B5
C3
Tecnología y creatividad: Análisis de tendencias. A5
B5
C1
C5
C6
D4
Prácticas publicitarias no masivas y prototipado de estrategias A2
B1
B6
C1
C3
C4
C5
C6
C9
C10
C15
D4
Arquitectura ao servizo do mundo simbólico da marca. Prescrición de marca. Das celebrities ao micro influencer. Análise de Casos. B5
C3
C5
C15
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000