Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de propaganda política
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica DOMENACH, J., La propapanda política, Eudeba, 1950
ELLUL, J., Historia de la propaganda, Arte, 1967
MARQUÉS, J., Política y propaganda: medios de comunicación y opinión pública, UOC Ediciones, 2016
MORELLI, A., Principios elementales de la propaganda de guerra, Argitaletxe Hiru, 2002
MURANO, H., Poder y comunicación: la irrupción del marketing y de la publicidad política, Letra Buena, 1991
PENA RODRÍGUEZ, A. y PAULO, H., A cultura do poder. A propaganda nos estados autoritários, Coimbra University Press, 2016
RÚAS, X. e PENA, A., Cómo gañar ou perder unhas eleccións, Edicións Lea, 2004
Bibliografía Complementaria CHOMSKY, N. e RAMONET, I., Cómo nos venden la moto, Icaria, 1996
PIZARROSO QUINTEIRO, A., Historia de la propaganda, Eudema, 1990
SUN TZU, El arte de la guerra, Edaf, 2001
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000